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Tópico oficial ✞ DEATH STRANDING | PS4: 08/11/19 | Gameplay de 49 minutos às 03:30 de quinta feira [pg. 89]

Kaitos

Bam-bam-bam
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O ator, por si só, ja tem cara de serial Killer.

Tenho mais medo desse jogo do que de Resident Evil:khelp

O próprio Kojima confirma que o inesperado , desconhecido causa medo. Depois que ela saiu da Konami , o cara parece que abraçou o capeta:kdiabo
 
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xogum

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Seria tosco demais um jogo assim, que morre e nem pode mais jogar.
O próprio Kojima falou que seria inviável, pelo menos num grande projeto.

Mas nao duvido que Death Stranding tenha algo a mais em relação a morte, algo que faça cada morte fazer diferença, algo permanente e transformador.
 

Berserk.of.Niflheim

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Tenho mais medo desse jogo do que de Resident Evil:khelp

O próprio Kojima confirma que o inesperado , desconhecido causa medo. Depois que ela saiu da Konami , o cara parece que abraçou o capeta:kdiabo
O mestre sempre incorporou elementos de terror nos jogos dele, desde o MGS. Os fantasmas nas fotos, o Cyborg Ninja e o Mantis.

É cultural do japão mesmo, os caras curtem um terrorzinho.
 

Alucard_Players

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http://www.gamevicio...empo/index.html





Algo incrível acontece quando você roda os dois trailers de Death Stranding ao mesmo tempo


Depois que o mais novo teaser de Death Stranding saiu, o criador Hideo Kojima incentivou os fãs a voltarem e procurarem pistas, sugerindo que ele estava escondendo alguns segredos dentro da filmagem. Os fãs estão começando a encontrar esses segredos.

Como visto por constablegrimes, se você rodar os dois trailers lado a lado (o que é possível através do YouTube Doubler), você vai notar que o bebê segurado por Norman Reedus em um parece se transportar nas mãos de Guillermo del Toro no outro trailer no exato momento:






em 4k
 
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Markshneider

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Tenho a ligeira impressão que Kojima quer bater Snatcher com esse game hem?
Será que consegue?
 

black_ovelha

Bam-bam-bam
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Algo incrível acontece quando você roda os dois trailers de Death Stranding ao mesmo tempo


Depois que o mais novo teaser de Death Stranding saiu, o criador Hideo Kojima incentivou os fãs a voltarem e procurarem pistas, sugerindo que ele estava escondendo alguns segredos dentro da filmagem. Os fãs estão começando a encontrar esses segredos.

Como visto por constablegrimes, se você rodar os dois trailers lado a lado (o que é possível através do YouTube Doubler), você vai notar que o bebê segurado por Norman Reedus em um parece se transportar nas mãos de Guillermo del Toro no outro trailer no exato momento:






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Foda [emoji41]

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black_ovelha

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Algo incrível acontece quando você roda os dois trailers de Death Stranding ao mesmo tempo


Depois que o mais novo teaser de Death Stranding saiu, o criador Hideo Kojima incentivou os fãs a voltarem e procurarem pistas, sugerindo que ele estava escondendo alguns segredos dentro da filmagem. Os fãs estão começando a encontrar esses segredos.

Como visto por constablegrimes, se você rodar os dois trailers lado a lado (o que é possível através do YouTube Doubler), você vai notar que o bebê segurado por Norman Reedus em um parece se transportar nas mãos de Guillermo del Toro no outro trailer no exato momento:






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Super Saia Jeans.

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Algo incrível acontece quando você roda os dois trailers de Death Stranding ao mesmo tempo


Depois que o mais novo teaser de Death Stranding saiu, o criador Hideo Kojima incentivou os fãs a voltarem e procurarem pistas, sugerindo que ele estava escondendo alguns segredos dentro da filmagem. Os fãs estão começando a encontrar esses segredos.

Como visto por constablegrimes, se você rodar os dois trailers lado a lado (o que é possível através do YouTube Doubler), você vai notar que o bebê segurado por Norman Reedus em um parece se transportar nas mãos de Guillermo del Toro no outro trailer no exato momento:






em 4k


It's magic...

olhando os comentarios da pagina...


"Neturno4 horas atrás
O que eu entendi juntando os dois trailers e que o kojima zuou com a cara da konami, uma vez que o bebe era o projeto silent hill, e o protagonista era o Norman reedus, em comparação ao segundo trailer a mesma cena com o Del toro.
Como se o projeto fosse pro esgoto e só o que presta para konami é o Metal Gear, pq aqueles soldados são os 5 metal gears que ele criou.

Posso ter viajado, mais foi o que vi"
 

cobra liquida

Bam-bam-bam
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Esse negocio de colocar os dois trailers ao mesmo tempo pra rodar e o bebe do Norman desaparecer bem na hora que o do del toro aparece é uma mentira. :kzonzo:kzonzo

Façam por vocês mesmos, demora um tempão pra aparacer o bebe do del toro depois que o do Norman desaparece. :kpensa
 

Markshneider

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Esse negocio de colocar os dois trailers ao mesmo tempo pra rodar e o bebe do Norman desaparecer bem na hora que o do del toro aparece é uma mentira. :kzonzo:kzonzo

Façam por vocês mesmos, demora um tempão pra aparacer o bebe do del toro depois que o do Norman desaparece. :kpensa
É que estão comparando por aí um vídeo editado que alguém cortou as intros ps e ratings e etc.
 

esp_40

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Galera...olha que interessante

acredito que muitos aqui jogaram the evil within e se lembram daquele esquema que compartilhava a mente das pessoas conectadas a ele. O nome dessa sistema era STEM e tudo que vc acredita ser real, na verdade não é.

posso estar errado, mas reparando em alguns detalhes do vídeo consegui ver muitas semelhanças entre os jogos.

Nos dois trailers mostrados, tudo parece sem sentido e isso lembra e muito the evil within

em death stranding todos parecem conectados a algo...um ser superior...e em the evil within acontece a mesma coisa.

Vejam só o sistema STEM:
maxresdefault.jpg
The-Evil-Within-Especial-Cerebro-STEM-400x281.png

no trailer, também podemos observar uma boneca e se olharmos com mais atenção vemos alguns 'pregos' na cabeça dela.

DeathStranding-3.jpg

Como sabemos, o sistema de evolução em the evil within é ligado a uma cadeira, que com as devidas alterações faz o personagem ficar mais forte, e tb tem um logo no menu que lembra uma cabeça com alguns pregos...vejam só
Ruben-continua-suas-pesquisas.jpg
tew-upgrade.gif
hqdefault.jpg maxresdefault (1).jpg

por que estou falando tudo isso? vejam bem, toda essa loucura pode fazer parte de um sonho compartilhado, da mesma forma que vimos em the evil within.

outro detalhe é que a cabeça de Gilhermo Del Toro está com uma cicatriz na cabeça, como se alguém a tivesse operado
, deixando ainda mais evidente esse esquema que estou comentando...

death-stranding-poster-conferma-presenza-guillermo-del-toro-nel-cast-v4-278893-1280x720.jpg

Vou aproveitar e deixar aqui um vídeo, onde explicam a história de the evil within mais a fundo...seria bom que assistissem para ter uma noção maior do que eu disse aqui.

ahhh e contem SPOILERS do jogo...quem ainda não jogou, recomendo não assistir.




Esse é um dos vídeos, onde explica um pouco da história...temos vários pelo youtube, vale a pena assistir.

Enfim...claro que death Stranding vai ter suas diferenças, mas talvez a explicação pra toda essa confusão seja isso.
 
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esp_40

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Falando em TEW, recomendo a todos jogarem.
é um put* jogão que foi muito mal interpretado pela maioria.
 

Acir M

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Falando em TEW, recomendo a todos jogarem.
é um put* jogão que foi muito mal interpretado pela maioria.

Concordo!

Zerei ele semana passada, muito bom. Mas infelizmente não é um jogo para todos, é bem de nicho.
 

esp_40

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Quer dizer que vai ser outro jogo de TERROR!?

Acredito que não...

No filme inception, um grupo entrava no sonho dos alvos e todos compartilhavam do mesmo sonho. Pode ser que façam algo daquele tipo, com a diferença que no mundo de death stranding as coisas serão mais bizarras... seria mais parecido com the evil within.
 

tiago__

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Vou blasfemar, mas o meu hype com os jogos do Kojima morreu com o MGS V. Admito que Phantom Pain foi um dos melhores jogos por parte de gameplay e diversão, mas o mais importante que era a história ele fracassou de tal forma que não consigo engolir até hoje.

Eu assisti tantos os trailers de Phantom Pain que considero eles melhores que o jogo em si.

Ta aí o desabafo. Estou com isso guardado desde setembro do ano passado. :kduvida

Loguei só pra comentar... Vc flw exatamente o q eu penso! Ele acabou com a porra da franquia!
Velho, que raiva... Eu quase choro no fim do mgs4, quase quase, ja no mgs5, quando acabou pensei: Essa desgraça acaba aí ????
 

Berserk.of.Niflheim

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O Single com as duas músicas do Low Roar:

Death-Stranding-Low-Roar-Vinyl.jpg

Death-Stranding-Low-Roar-Vinyl-Back.jpg




E o Ludvig Forssell junto do mestre:

TGS-2016-Ludvig-Forssell.jpg
 

Tigerfang

Bam-bam-bam
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Fala deuso que eu te escuto:


Kojima on his Konami depature

"Originally I'd planned to fly a bit low key. I wanted to do an indie game, something on a smaller scale," Kojima tells Red Bull Games at the Anaheim Convention Center in California. He's in great spirits, all the pressure from his dramatic Konami departure gone. "But, well, my good friend [film director] Guillermo del Toro said, 'No Hideo. You can't do that, people want more and you have to give them a new big game'."

Del Toro was originally going to work behind the scenes in their partnership, but for Death Stranding, Kojima Productions upcoming PS4 exclusive game, the Hollywood director is playing an even bigger part than planned. As the second trailer reveals, he was 3D scanned and plays a big role in the game, clutching a robot fetus in a jar, a classic bit of Kojima nightmare fuel.

What does the scene mean? Kojima is cryptic, but we can take a guess. He's wearing a suit and could be an American politician in some post-apocalypse North American state, perhaps even the president, given that his pin reads 'Bridges – United Cities of America'. Many American authority figures wear a pin, from secretary to senator. "It's [Del Toro's] voice, but we use an actor for the full performance motion-capturing because I don't want to steal too much time of Guillermo. He would get involved too much, and I want him to focus on his movies," Kojima jokes.

Even though building up an entirely new studio from scratch proved to be a challenge for his management team, consisting of Metal Gear lead artist Yoji Shinkawa and producer Ken Imaizumi. "It was a big challenge. So I was searching for a partner, and Sony Playstation was the perfect fit," Kojima says.

Not only programmers, designers, software engineers and graphic artists applied for jobs, but also some big names from Hollywood.

"I felt very grateful and humbled when so many studios and people across the entire industry offered their support," he says. Although, even though Kojima is keen on not talking about his dramatic departure from Konami, it's clear that his former employer didn't allow him to take the FoxEngine from Metal Gear Solid V with him. Luckily, Sony had its own in-house alternative.

'I was on the hunt for a new engine, so I've done quite a trip together with Marc Cerny around the world.' Cerny is the lead architect of the Playstation 4 and Playstation 4 Pro. "When we visited Guerrilla Games and I played Horizon: Zero Dawn, I felt in love with their philosophy of technology. And then things went quickly in an almost crazy way.

"Hermen Mulst [Guerilla Games managing director] sent me this cool box with a USB drive containing the entire source code of the engine. This was quite a special moment for me because at that time we didn't even have a contract. They just trusted me and my team with the code base. It's fair to say that Hermen is as insane as I am," Kojima laughs.

What started out as a tech collaboration quickly evolved into a friendship between Guerrilla and Kojima Productions, and they're currently setting up a satellite studio in Amsterdam next to Guerrilla. "If someone out there wants to work with us, please apply and join," says Mr. Kojima with a big smile.


The Hollywood Death Stranding dream team
Kojima's been leading the recruitment drive personally, we learn. "I like to call people myself directly on the phone," he says. "So I've talked to Guillermo, he gave me the number of Norman [Reedus, who plays Daryl Dixon in The Walking Dead], and he turned out to be quite a fan. I am a huge fan of The Walking Dead and his work, and he kinda likes my games.

"We worked on a different project together [the cancelled Silent Hill reboot] and he was pretty sad that it ended. So I asked him whether he want to come on board, and now we're actually collaborating on a deep level because we're developing his character together and talk a ton about ideas and inspirations, camera angles and storytelling. It went the same way with Mads [Mikkelsen, who plays Galen Erso in Star Wars: Rogue One], who plays the main villain in Death Stranding."

And because Kojima will always remain Kojima, we're not getting any more details on the story than that (though for context, Metal Gear's lore took in everything form the Cold War to nano-machines, bipedal robots, zombies and watermelons. So, expect crazy). "It's too early to talk about the broader details of the story or to reveal the female lead, but we have a core structure already," as he frames it.


First gameplay secrets about Death Stranding
While Kojima isn't ready just yet to talk about game details, simply saying, "there's a ton of information and hints in the trailer." Hermen Hulst from Guerrilla Games however shared some secrets.

"Our engine, called Decima, is able to pull off an extreme level of detail, even in a vast open world. With 'Physical Based Rendering' we can give every material its own touch and really go into details. Whether it's skin on a face, animated hair in different weather conditions or the dusty metal of a war helmet."

Kojima also recently mentioned that, "Death Stranding is fully playable in single player, but also a unique co-op experience, where I want to tie people together with the equivalent of ropes. Also, the story is all about connections, that are called 'strands' in psychology."

This explains why in the gameplay Mads Mikkelsen's antagonist is connected via black braided cables to a bunch of soldiers, and seems to control them that way (telepathy being a hallmark of Kojima games). And even though Kojima is tightlipped about characters in the story, it appears that people from different time zones are trapped within the same scenario, because we're seeing modern tanks and soldiers wearing high-tech goggles, but also American Paratroopers from World War II – so perhaps some sort of afterlife?

The game also appears to be about global pollution, because in every trailer so far we've seen dead dolphins stranded in thick oil. But who knows, perhaps that's a red herring: you might remember the burning whale from The Phantom Pain trailer, which turned out to be just a hallucination from Big Boss.

What Kojima wants to talk about though is tech. "Decima is a groundbreaking rendering engine, but if we would create the same worlds there's no point to that. Horizon: Zero Dawn has this fantastic artistic vision, but we're more aiming for a very photorealistic style. I'm a big fan of physical based lighting, and we've created something which we call 'Glass Room', which is literally just a meeting room, where we can check the quality of reflections and accuracy of lighting on every single object, like tanks or the baby doll."

What this weird baby doll with needles in its head represents remains Kojima's secret for now. But the gameplay we’ve seen so far really is gameplay. "Yes, it was rendered in real-time on a PS4 Pro. And it will look much better when the game comes out," enthuses Kojima.


http://www.redbull.com/en/games/stories/1331833663341/death-stranding-hideo-kojima-interview
 

Tigerfang

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Sim, terá versão PC depois de um tempo.
http://www.pcgamer.com/kojima-productions-opens-its-doors/

"A Kojima Productions Q&A posted by PlayStation's EU Community Manager has confirmed that Kojima's new project will be coming to PC, but only after a stint on PS4. The length of the exclusivity period was not coughed up."
Pela milésima vez esse Q&A foi deletado e basicamente não tem mais valor já que foi baseado em uma declaração muito velha do Kojima. A IP ainda não era Sony e nem o jogo usava uma engine interna.

Vai ter versão PC ou é só PS4?
Ninguém sabe, mas parece cada mais difícil lançar pro PC.
 

Berserk.of.Niflheim

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"Originally I'd planned to fly a bit low key. I wanted to do an indie game, something on a smaller scale," Kojima tells Red Bull Games at the Anaheim Convention Center in California. He's in great spirits, all the pressure from his dramatic Konami departure gone. "But, well, my good friend [film director] Guillermo del Toro said, 'No Hideo. You can't do that, people want more and you have to give them a new big game'."

Del Toro was originally going to work behind the scenes in their partnership, but for Death Stranding, Kojima Productions upcoming PS4 exclusive game, the Hollywood director is playing an even bigger part than planned. As the second trailer reveals, he was 3D scanned and plays a big role in the game, clutching a robot fetus in a jar, a classic bit of Kojima nightmare fuel.

What does the scene mean? Kojima is cryptic, but we can take a guess. He's wearing a suit and could be an American politician in some post-apocalypse North American state, perhaps even the president, given that his pin reads 'Bridges – United Cities of America'. Many American authority figures wear a pin, from secretary to senator. "It's [Del Toro's] voice, but we use an actor for the full performance motion-capturing because I don't want to steal too much time of Guillermo. He would get involved too much, and I want him to focus on his movies," Kojima jokes.

Even though building up an entirely new studio from scratch proved to be a challenge for his management team, consisting of Metal Gear lead artist Yoji Shinkawa and producer Ken Imaizumi. "It was a big challenge. So I was searching for a partner, and Sony Playstation was the perfect fit," Kojima says.

Not only programmers, designers, software engineers and graphic artists applied for jobs, but also some big names from Hollywood.

"I felt very grateful and humbled when so many studios and people across the entire industry offered their support," he says. Although, even though Kojima is keen on not talking about his dramatic departure from Konami, it's clear that his former employer didn't allow him to take the FoxEngine from Metal Gear Solid V with him. Luckily, Sony had its own in-house alternative.

'I was on the hunt for a new engine, so I've done quite a trip together with Marc Cerny around the world.' Cerny is the lead architect of the Playstation 4 and Playstation 4 Pro. "When we visited Guerrilla Games and I played Horizon: Zero Dawn, I felt in love with their philosophy of technology. And then things went quickly in an almost crazy way.

"Hermen Mulst [Guerilla Games managing director] sent me this cool box with a USB drive containing the entire source code of the engine. This was quite a special moment for me because at that time we didn't even have a contract. They just trusted me and my team with the code base. It's fair to say that Hermen is as insane as I am," Kojima laughs.

What started out as a tech collaboration quickly evolved into a friendship between Guerrilla and Kojima Productions, and they're currently setting up a satellite studio in Amsterdam next to Guerrilla. "If someone out there wants to work with us, please apply and join," says Mr. Kojima with a big smile.


The Hollywood Death Stranding dream team
Kojima's been leading the recruitment drive personally, we learn. "I like to call people myself directly on the phone," he says. "So I've talked to Guillermo, he gave me the number of Norman [Reedus, who plays Daryl Dixon in The Walking Dead], and he turned out to be quite a fan. I am a huge fan of The Walking Dead and his work, and he kinda likes my games.

"We worked on a different project together [the cancelled Silent Hill reboot] and he was pretty sad that it ended. So I asked him whether he want to come on board, and now we're actually collaborating on a deep level because we're developing his character together and talk a ton about ideas and inspirations, camera angles and storytelling. It went the same way with Mads [Mikkelsen, who plays Galen Erso in Star Wars: Rogue One], who plays the main villain in Death Stranding."

And because Kojima will always remain Kojima, we're not getting any more details on the story than that (though for context, Metal Gear's lore took in everything form the Cold War to nano-machines, bipedal robots, zombies and watermelons. So, expect crazy). "It's too early to talk about the broader details of the story or to reveal the female lead, but we have a core structure already," as he frames it.


First gameplay secrets about Death Stranding
While Kojima isn't ready just yet to talk about game details, simply saying, "there's a ton of information and hints in the trailer." Hermen Hulst from Guerrilla Games however shared some secrets.

"Our engine, called Decima, is able to pull off an extreme level of detail, even in a vast open world. With 'Physical Based Rendering' we can give every material its own touch and really go into details. Whether it's skin on a face, animated hair in different weather conditions or the dusty metal of a war helmet."

Kojima also recently mentioned that, "Death Stranding is fully playable in single player, but also a unique co-op experience, where I want to tie people together with the equivalent of ropes. Also, the story is all about connections, that are called 'strands' in psychology."

This explains why in the gameplay Mads Mikkelsen's antagonist is connected via black braided cables to a bunch of soldiers, and seems to control them that way (telepathy being a hallmark of Kojima games). And even though Kojima is tightlipped about characters in the story, it appears that people from different time zones are trapped within the same scenario, because we're seeing modern tanks and soldiers wearing high-tech goggles, but also American Paratroopers from World War II – so perhaps some sort of afterlife?

The game also appears to be about global pollution, because in every trailer so far we've seen dead dolphins stranded in thick oil. But who knows, perhaps that's a red herring: you might remember the burning whale from The Phantom Pain trailer, which turned out to be just a hallucination from Big Boss.

What Kojima wants to talk about though is tech. "Decima is a groundbreaking rendering engine, but if we would create the same worlds there's no point to that. Horizon: Zero Dawn has this fantastic artistic vision, but we're more aiming for a very photorealistic style. I'm a big fan of physical based lighting, and we've created something which we call 'Glass Room', which is literally just a meeting room, where we can check the quality of reflections and accuracy of lighting on every single object, like tanks or the baby doll."

What this weird baby doll with needles in its head represents remains Kojima's secret for now. But the gameplay we’ve seen so far really is gameplay. "Yes, it was rendered in real-time on a PS4 Pro. And it will look much better when the game comes out," enthuses Kojima.


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Caramba muita info aí.
 

fr3d

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Não acho que sai pra PC não, tanto que agora tem Sony na tela de abertura. Mas acredito que seja nos moldes de Demon Souls e Bloodborne "Tu fica com a engine e faz o que quiser depois"
 

Gabjplima

Lenda da internet
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Esse jogo promete ser épico.

Desejo boa sorte ao Kojima e que esse jogo consiga por em prática toda a sua capacidade criativa, sem a podada e as limitações da Konami.

A engine da Guerrilla já se firma como uma das melhores da geração. Uma engine que trouxe: Killzone Shadow Fall, Horizon Zero Down e agora Death Stranding.
 

danitokaawa

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Eu não sei se vou jogar esse jogo, nem sei se os gráficos finais vão ser esses mesmos.Mas a diferença para The Last Guardian é ABISSAL.Last Guardian parece ser de outra geração...
 

Acir M

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Eu não sei se vou jogar esse jogo, nem sei se os gráficos finais vão ser esses mesmos.Mas a diferença para The Last Guardian é ABISSAL.Last Guardian parece ser de outra geração...

Mas cara... Um jogo não tem nada a ver com o outro!

É o mesmo que querer comparar um Borderlands com o Uncharted 4.

São coisas totalmente distintas!

E TLG é de outra geração!! kkk
 
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