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Gran Turismo Sport: The Real Car Porn Simulator [PSN IDs página 01] [Novos updates carros/pistas e+]

RareHero

Bam-bam-bam
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vendo esses fotomode e replay eu estava achando o jogo muito bonito, mas ví esse gameplay da e3 e fiquei um pouco preocupado

http://gamersyde.com/hqstream_gran_turismo_sport_e3_direct_feed_gameplay-40292_en.html

Praticamente todas as imagens desse tópico são do beta que não tem photomode, algumas, principalmente as imagens que mostram cockpit ou chase cam são de situação real de jogo, tem algumas que são do replay mas mesmo essas não possuem o mesmo tipo de tratamento que costuma acontecer no photomode onde a qualidade vai ser algo mais ou menos assim...

gtsport_closedbetaimages2_0191.jpg

gtsport_closedbetaimages2_0170.jpg

gtsport_betascreens2_0006.jpg

gtsport_betascreens2_0005.jpg

gtsport_porscheimages_0004.jpg

gtsport_psx2016screens_0026.jpg

gtsport_novscreens_0007.jpg

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Sobre o video, essa pista ainda está crua e é um trabalho em andamento, mesmo nessa build usada na E3 ainda é possível notar que precisa de mais polimento, apenas para ilustrar a evolução dessa pista em particular conforme a PD vai adicionando mais camadas e refinando alguns detalhes...

GTS Beta 1.04
mgLMGv.jpg


GTS Beta 1.06
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GTS E3 2017 demo
OhL7FE.png


Gosto do layout dessa nova pista, parece ser divertido correr nela, mas acho que na parte da apresentação, não tanto gráficos e sim na inventividade da construção dos cenários achei abaixo do padrão conhecido da série e até mesmo acho que não é mto boa para quantificar a apresentação e parte técnica do jogo.
 

Joey Tribbiani

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Eu acho que a segunda e a terceira imagem são diferentes por causa do horário da corrida.
 

Landstalker

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Sinceramente, eu quero que esse jogo seja bom, mas sei lá, tá faltando tempero!

Quero relembrar meu saudoso tempo do GT4 com mais de 40h jogadas.
 

Joey Tribbiani

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Essa iluminação da PD... pqp... os caras são mestres nisso.

O que mais me impressiona que a iluminação da PD é tão bem feita que a lataria do carro é fotorrealistica, a ponto de parece metal mesmo.

Forza 7, Project Cars 2 podem ser jogos desenvolvidos em um hardware superior, mas não conseguem transparecer essa textura e iluminação dos carros. Notadamente percebe-se que a lataria não é crível desses jogos, ao passo que GTS chega a confundir com a realidade.
 

Danilo Souza

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O que mais me impressiona que a iluminação da PD é tão bem feita que a lataria do carro é fotorrealistica, a ponto de parece metal mesmo.

Forza 7, Project Cars 2 podem ser jogos desenvolvidos em um hardware superior, mas não conseguem transparecer essa textura e iluminação dos carros. Notadamente percebe-se que a lataria não é crível desses jogos, ao passo que GTS chega a confundir com a realidade.

Já reparei isso. É bizarro o nível de detalhes que os caras conseguem.
 


RareHero

Bam-bam-bam
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Eu acho que a segunda e a terceira imagem são diferentes por causa do horário da corrida.

Sim, a iluminação é diferente na segunda e na terceira, mas é mais para ilustrar o que eu disse sobre a pista ainda estar sendo trabalhada, essa pista apareceu bem crua e foi evoluindo ao longo das últimas versões e dá pra perceber na imagem da demo na E3 que eles ainda estão trabalhando adicionando novos detalhes, tudo se resume a ir testando assets até chegarem em um resultado balanceado para o que eles esperam como ideal até uma versão final.

Mais imagens dessa nova pista que mostram como a iluminação altera o aspecto e vários detalhes acabam ficando mais destacados dependendo da presença e angulo da fonte de luz...

35072150802_2bf5acc9db_o.png

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Essa iluminação da PD... pqp... os caras são mestres nisso.

O que mais me impressiona que a iluminação da PD é tão bem feita que a lataria do carro é fotorrealistica, a ponto de parece metal mesmo.

Forza 7, Project Cars 2 podem ser jogos desenvolvidos em um hardware superior, mas não conseguem transparecer essa textura e iluminação dos carros. Notadamente percebe-se que a lataria não é crível desses jogos, ao passo que GTS chega a confundir com a realidade.

Uma coisa que tinha sido implementada nessa geração, acho que Driveclub foi o primeiro, depois acho que foi feito no FH2 e logo em seguida no FM6 é reproduzir detalhes na pigmentação das cores metálicas, e agora GTS tb terá o mesmo nível de detalhes...

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O que eu gosto é o refinamento da PD em reproduzir materiais e de como aplicar iluminação nesses materiais, são bem minuciosos e vc percebe tb isso em alguns cenários, Nurbs, Brands Hatch e Willow Springs estão espetaculares no GTS.
 

Joey Tribbiani

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Sai dia 16 de novembro, com conteúdo equivalente ao Sega Rally e Daytona Usa.

Enquanto isso, Forza 7 com mais de 300 carros e 30 circuitos, e PC2 com 180 carros mais com 63 fucking circuitos, ainda com mudança climática.
 

Danilo Souza

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Sai dia 16 de novembro, com conteúdo equivalente ao Sega Rally e Daytona Usa.

Enquanto isso, Forza 7 com mais de 300 carros e 30 circuitos, e PC2 com 180 carros mais com 63 fucking circuitos, ainda com mudança climática.

E ainda sim GT vai vender mais.
 

MalleoBH

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PS4 vai completar 4 anos em 15 de novembro, 4 anos para termos um GT meia boca. Triste!
 
D

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E ainda sim GT vai vender mais.
O que é uma pena. Demonstra que os consumidores se contentam com qualquer coisa, o que acaba tirando ainda mais qualquer estímulo para melhorarem aquele já foi o melhor jogo de corrida dos consoles.
 

Joey Tribbiani

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Do jeito que está aí, GTS é muita perfumaria para pouco jogo.

Photomode deveria ser um mero DLC ou mero acessório a se pensar para depois. Mas, não, é justamente um feature reputado como importante e um dos principais do jogo. TMNC!!!

Enquanto isso, quantidade ridícula de circuitos, clima não dinâmico, enfim, coisas INFINITAMENTE MAIS RELEVANTES são deixadas de lado.
 
Ultima Edição:

Joey Tribbiani

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PS4 vai completar 4 anos em 15 de novembro, 4 anos para termos um GT meia boca. Triste!

Isso é o cúmulo. É vergonhoso.

É a prova concreta que a PD é uma put* de uma softhouse desidiosa, acomodada e protegida pela Sony. Não é possível.

Se essa demora justificasse o jogo, como vemos nos caso dos jogos da Rockstar... É justamente o contrário. PQP!:lolwtf
 

ᴇʟʏsɪᴜᴍ

Zima Blue
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Estou jogando driveclub até agora. Só não Platinei por causa de troféus bugados. Agora sim vou poder jogar o foderoso Gran Turismo. 4 fucking anos aguardando.
 

Jows

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Isso é o cúmulo. É vergonhoso.

É a prova concreta que a PD é uma put* de uma softhouse desidiosa, acomodada e protegida pela Sony. Não é possível.

Se essa demora justificasse o jogo, como vemos nos caso dos jogos da Rockstar... É justamente o contrário. PQP!:lolwtf
E ainda por cima se quiser o jogo melhor vai ter q ir de PS4 Pro e f**a-se quem tem o ps4 beta.
 

Joey Tribbiani

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Kazunori Yamauchi GameSpot Interview: Features, Fan Feedback and the Development Process

Games media outlet GameSpot has posted a new video interview with Gran Turismo series creator Kazunori Yamauchi. The discussion took place during last week’s E3 expo and includes some notes of interest throughout.

Yamauchi is joined by Translator-san to answer questions from the GameSpot team on GT Sport and the series in general. Throughout the video, clips of the new trailer, new track, Bathurst and Dragon Trail play in between the interview.


More Features Than Ever Before

Yamauchi kicks off by reiterating that Gran Turismo Sport will include more features than any other GT game to date. This is a point the series creator reiterated to GTPlanet’s Jordan during the show too. Polyphony Digital has made sure to expand on the series as much as possible.

This point is backed up when the interviewer inquires if online is the main focus of GT Sport, taking preference over the solo experience. The line of questioning comes from the interviewer’s experience with the closed beta, but Yamauchi reiterates that this beta is really just a test and not a demo. It shows “only a sliver” of the content found in the final game. The full title’s 145 event-strong campaign, Scapes and other features will tick the boxes for those interested in that experience.

The key reason GT Sport shows a heavy interest in online competition is to highlight all the new features in that area, according to Yamauchi.

Economy, Vehicle Unlocks and VR Tour

Yamauchi is asked about how vehicle unlocks will occur in the finished release, with the interviewer referencing the traditional method being “time-consuming.” As it stands, the unlock system and economy is still undecided. As with other features found in the beta, this could be subject to change.

In the beta, players receive new vehicles for hitting a daily mileage tally that resets every 24 hours. There is no current way to earn or spend credits. Given the comment above, we may see a similar system found in past GT games that allow players to buy the cars they want. GT Sport currently does not have a finalized economy or unlock model in place.

In a similar vein, Yamauchi is asked about GT Sport‘s virtual reality support and how it was factored into the game’s development. Yamauchi responds by stating that the title has specifically designed attributes for VR, allowing PD to make the most of the technology. GT Sport’s VR Tour mode will give players the chance to make use of the experimental technology.

Interestingly, Yamauchi brings up the difficulty in utilizing the PlayStation VR hardware, stating that the team isn’t yet where it wants to be in making full use of the technology. It is clear that Polyphony Digital sees a lot of long-term potential in VR.

What Does GT Sport Offer Over Competitors?

The racing genre is more competitive than ever. The latter half of this year will host GT Sport, Forza Motorsport 7 and Project CARS 2 to name a few. Understandably, GameSpot is interested in what makes GT Sport the best choice for returning or new racing fans. Yamauchi has a simple, one-word answer: quality.

The company CEO wastes no time in saying what he believes sets GT apart from the pack. It’s a straight-forward answer you can tell Yamauchi firmly believes. It’s succinct, but sums up the angle Polyphony Digital wants to hit on release this fall.

Gran Turismo’s Development Process and Day One Updates

It’s no secret that GT titles have lengthy development processes. Each entry in the series is massive in size so the Polyphony Digital team takes all the time it needs to deliver the final product. In an era of day one updates, it’s often the case that games release before they are fully ready. It’s an aspect of modern gaming that gets a mixed reaction from fans. Yamauchi explores how this trend has affected the GT series.

He argues that GT5 and GT6 both released before they were fully ready. In terms of the development process, the last two titles released in the “optimization” stage. That’s a trend that Yamauchi wants to buck with GT Sport — interesting, as he believes it’s a trend Polyphony started:

“‘Day One Updates’ is something we think we invented back in the days of GT5. Since then, a lot of other titles have released these types of update.”

Polyphony Digital will have GT Sport at the “production” stage before releasing the game into the public’s hands. Features and fixes may be added over time but the team will be looking to ship a “complete title” this Fall.

Fonte: GTPlanet.
 

RareHero

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Kazunori Yamauchi GameSpot Interview: Features, Fan Feedback and the Development Process

Games media outlet GameSpot has posted a new video interview with Gran Turismo series creator Kazunori Yamauchi. The discussion took place during last week’s E3 expo and includes some notes of interest throughout.

Yamauchi is joined by Translator-san to answer questions from the GameSpot team on GT Sport and the series in general. Throughout the video, clips of the new trailer, new track, Bathurst and Dragon Trail play in between the interview.


More Features Than Ever Before

Yamauchi kicks off by reiterating that Gran Turismo Sport will include more features than any other GT game to date. This is a point the series creator reiterated to GTPlanet’s Jordan during the show too. Polyphony Digital has made sure to expand on the series as much as possible.

This point is backed up when the interviewer inquires if online is the main focus of GT Sport, taking preference over the solo experience. The line of questioning comes from the interviewer’s experience with the closed beta, but Yamauchi reiterates that this beta is really just a test and not a demo. It shows “only a sliver” of the content found in the final game. The full title’s 145 event-strong campaign, Scapes and other features will tick the boxes for those interested in that experience.

The key reason GT Sport shows a heavy interest in online competition is to highlight all the new features in that area, according to Yamauchi.

Economy, Vehicle Unlocks and VR Tour

Yamauchi is asked about how vehicle unlocks will occur in the finished release, with the interviewer referencing the traditional method being “time-consuming.” As it stands, the unlock system and economy is still undecided. As with other features found in the beta, this could be subject to change.

In the beta, players receive new vehicles for hitting a daily mileage tally that resets every 24 hours. There is no current way to earn or spend credits. Given the comment above, we may see a similar system found in past GT games that allow players to buy the cars they want. GT Sport currently does not have a finalized economy or unlock model in place.

In a similar vein, Yamauchi is asked about GT Sport‘s virtual reality support and how it was factored into the game’s development. Yamauchi responds by stating that the title has specifically designed attributes for VR, allowing PD to make the most of the technology. GT Sport’s VR Tour mode will give players the chance to make use of the experimental technology.

Interestingly, Yamauchi brings up the difficulty in utilizing the PlayStation VR hardware, stating that the team isn’t yet where it wants to be in making full use of the technology. It is clear that Polyphony Digital sees a lot of long-term potential in VR.

What Does GT Sport Offer Over Competitors?

The racing genre is more competitive than ever. The latter half of this year will host GT Sport, Forza Motorsport 7 and Project CARS 2 to name a few. Understandably, GameSpot is interested in what makes GT Sport the best choice for returning or new racing fans. Yamauchi has a simple, one-word answer: quality.

The company CEO wastes no time in saying what he believes sets GT apart from the pack. It’s a straight-forward answer you can tell Yamauchi firmly believes. It’s succinct, but sums up the angle Polyphony Digital wants to hit on release this fall.

Gran Turismo’s Development Process and Day One Updates

It’s no secret that GT titles have lengthy development processes. Each entry in the series is massive in size so the Polyphony Digital team takes all the time it needs to deliver the final product. In an era of day one updates, it’s often the case that games release before they are fully ready. It’s an aspect of modern gaming that gets a mixed reaction from fans. Yamauchi explores how this trend has affected the GT series.

He argues that GT5 and GT6 both released before they were fully ready. In terms of the development process, the last two titles released in the “optimization” stage. That’s a trend that Yamauchi wants to buck with GT Sport — interesting, as he believes it’s a trend Polyphony started:

“‘Day One Updates’ is something we think we invented back in the days of GT5. Since then, a lot of other titles have released these types of update.”

Polyphony Digital will have GT Sport at the “production” stage before releasing the game into the public’s hands. Features and fixes may be added over time but the team will be looking to ship a “complete title” this Fall.

Fonte: GTPlanet.

GTS terá todas a features dos outros jogos e muitas outras além dessas...

Isso significa que o jogo terá um sistema de clima dinâmico, Course Maker, conteúdo diversificado?

Acredito que não, então, se for para dizer isso usando o modo Scapes como feature de relevância, melhor calar a boca.

Bom, vou comprar e pagar pra ver, vamos ver o que vai acontecer, mas é bom ele não vacilar pois a batata tá queimando na mão dele.
 

Salaminho

Bam-bam-bam
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Triste ver o carro chefe(literalmente) da Sony indo por esse caminho, enquanto temos outra equipe que trabalhou na pressão entregando o excelente Horizon Zero Dawn, temos a PD empurrando GT com a barriga, entregando a hora que quer e com pouco conteúdo. Vai ser o primeiro GT que não vou comprar no lançamento desde a época do PS2.

Quem é fã de jogos de corrida, tem que amar muito a Sony pra ficar somente com o Ps4 nessa geração.
 

Maximu's

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c***lho, olha que lindo esse GTR em Nurburgring! Coisa linda demais. Quero que saia logo esse GTS, GT6 eu pulei, não sei se comprarei.


Enviado por iPhone 5S pela força da luz.
 
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