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Eu sou vacinado em relação à Nintendo. Um eventual Switch Pro provavelmente não seria um "game changer" no que diz respeito à disparidade frente à nova geração de consoles.
É óbvio que será inferior e vai continuar sendo enquanto o foco da Nintendo for um híbrido (e eu torço pra que continue sendo). Um device mobile com potência next-gen acessível ainda deve levar bons anos pra rolar. Mas não significa que uma revisão ou sucessor será incapaz de rodar a next-gen minimamente bem, assim como o Switch atual roda Xone/PS4 minimamente bem mesmo sendo portátil.
The heavily rumoured Mass Effect Trilogy Remaster release won't be coming to Nintendo Switch as previously expected, according to VentureBeat's Jeff Grubb.
In a newly posted YouTube video, Grubb – known for his insider knowledge of the industry – briefly discusses the rumoured title, noting that Mass Effect is "definitely not" one of the seven games EA is planning to bring to Switch over the next year (thanks, VGC).
He explains that he'll be able to share more details on the new release next week, and speaking on the Xbox Expansion Pass podcast, has also suggested that the remaster compilation will actually be titled 'Legendary Edition'.
Just last week, a retail listing for the Mass Effect Trilogy Remaster was spotted for Switch before it was immediately taken down. This caused some to believe that it might appear in Nintendo's Partner Showcase the following day, but that never materialised. It then reappeared at a second retailer, before getting taken down yet again. Both times, the game was listed as launching in October.
So is the game coming to Switch or not? Will it simply launch on Switch a year-or-so after it does on other platforms, explaining both the retail listings and Grubb's comments? We'll have to wait and see.
After having collected more than 5,000 testimonials in only forty-eight hours, they decided to "diligently conduct an expertise on several defective controllers, more or less recent, in order to analyze the origin of this failure," they in their press release. Result :
"The experts noted that Nintendo had made changes to the design of its controllers a few months ago, but not to the problem that caused the failures. While Nintendo was informed of this malfunction, the Japanese giant chose not to intervene on the components subject to this failure. »Experts have found two possible causes for the problem: "premature wear of the printed circuit boards" and "a leak that causes a disturbing amount of debris and dust within the joystick". By not modifying these characteristics, denounces the association, "the company continues to sell joysticks that are destined to fail before the end of the first year of use, with full knowledge of the facts". According to the association, "Nintendo indulges in practices of programmed obsolescence".The thousands of testimonials received by the UFC-Que choisir have allowed it to get a more accurate picture of the problem:
"65% of consumer victims noticed this breakdown less than a year after purchasing the controllers. It appears regardless of the player's profile or age, even when playing less than five hours a week. Twenty-five percent of consumers even saw the failure occurring within six months of purchase, despite low usage of the console. »
Jeff Grubb da Venture Beat diz que Mass Effect Trilogy Remaster não virá para o Switch:
Fonte: https://www.nintendolife.com/news/2...be_coming_to_switch_after_all_says_new_report
Não vamos ter que esperar muito para saber se isso é verdade ou não (a coletânea lançaria em outubro), mas é melhor não confiar na EA.
Instalei o All Stars 3d no Micro SD e de vez em quando rola umas engasgadas. Provavelmente porque é emulação e o emulador trava um pouco lendo novos shaders caches.
Em qual jogo tá engasgando? Aqui o Galaxy tá rodando mais liso que o bumbum de nenê do @mendingo_26
O Galaxy. Roda liso na maior parte do tempo. Mas as vezes dá umas travadinhas, quando aparece algo novo no cenário. Pode ser por conta do cartão SD.
Instalei o All Stars 3d no Micro SD e de vez em quando rola umas engasgadas. Provavelmente porque é emulação e o emulador trava um pouco lendo novos shaders caches.
Se for real, poderia se dizer que isso é o início de um monopólio ou ainda estamos longe disso?
Se for real, poderia se dizer que isso é o início de um monopólio ou ainda estamos longe disso?
Deixar Doom exclusivo começa a virar mais cagada que acerto.
Sim, tipo esse último Monster Hunter.Pra mim, qualquer dinheiro investido pra diminuir os jogos da concorrência ao invés de novos jogos é desperdício, mas infelizmente o mundo funciona assim. Não sei se vai ser esse o caso da MS com a Bethesda, mas tomara que não.
E no caso do Switch só tem sentido ser exclusivo pra empresa se a Nintendo bancar parte do jogo, tal qual Bayonetta e outros. Como todos os jogos de Switch rodariam na concorrência não tem sentido não lançar pra eles, por isso acho que veremos poucos exclusivos de thirds pro Switch.
O que pode acontecer é termos jogos feitos nivelados pra ele, caso a base seja monstruosa. Jogos com arte mais simples por exemplo.
Não vejo motivo para que não saia.
O que muito provavelmente não sairia, ainda que a Bethesda não tivesse sido adquirida pela Microsoft, são jogos como The Elder Scrolls VI ou Starfield, devido às indisfarçáveis limitações do Switch.
Description Of Duties
- Define end-to-end display architecture.
- Responsible for various aspects of display software development including design, implementation, and debug.
- Partner with both internal teams and external teams on display software architecture and implementation.
- Investigate and evaluate new display technologies and/or features.
- Make recommendations for best display technologies to use for the product.
Summary Of Requirements
- 5+ years of experience.
- Experience working with display infrastructure and pipeline.
- Knowledge of different display technologies, such as LCD, OLED, HDR, etc.
- Experience with display measurement & performance evaluation.
- Excellent software development and debugging skills in C and C++ embedded development.
- Excellent software design, problem solving, and debugging skills.
- Experience in developing and debugging of multi-process and multi-threaded applications.
- Good verbal and written communication skills.
- Degree in Computer Science, Electrical Engineering or a related field.
Tava jogando o Galaxy daí começou uma música muito massa e eu pensei: “Será q a internet gosta dessa música tbm?” Fui no YouTube e achei esse vídeo
Enviado do meu iPhone usando Tapatalk
Para o sucessor propriamente dito pode ser outra história.
Meu palpite é que o cenário continuará basicamente o mesmo do atual (Switch /PS4/Xbox One), ou seja, o console recebendo alguns ports pontuais com downgrade (que seria maior ou menor conforme o nível de exigência do jogo).
Para o sucessor propriamente dito pode ser outra história.
Meu palpite é que o cenário continuará basicamente o mesmo do atual (Switch /PS4/Xbox One), ou seja, o console recebendo alguns ports pontuais com downgrade (que seria maior ou menor conforme o nível de exigência do jogo).