siarraweb
Presidente dos Sonystas
- Mensagens
- 36.442
- Reações
- 3.457
- Pontos
- 809
MotorStorm developer Evolution Studios has said that it wants to "dominate reaction racing for a long time".
Asked about the future of MotorStorm as part of a feature exploring the game's first year of downloadable add-ons, gameplay producer Jed Ashworth said the question "goes way beyond downloadable content".
"We have the aim of turning our launch-window title into a sustained, massive brand," he said. "We plan to dominate reaction racing for a long time. We'd never aim any lower."
Ashworth declined to comment on plans for MotorStorm 2, but confirmed that the first game's considerable support since launch wasn't getting in the way of development.
"The picture some people have of us all working on [MotorStorm DLC] is somewhat off the mark," he said. "We're a multiple-project developer now."
MotorStorm launched alongside the PlayStation 3 in Europe, and has sold more than 3 million copies worldwide, making it one of the Sony platform's most successful games.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=92872
o dev de motorstorm diz que quiseram com o motorstorm 1 ganhar um nome no mercado e fazer de motorstorm uma franquia reconhecida, e que a partir dai querem evoluir de modo a que o género de corrida tenha Motorstorm como o suprasumo e que motorstorm 2 tem estado a evoluir bem, mesmo com os constantes expensões que têm adicionado a motorstorm 1.
bem.. acho que ainda têm um longo percurso a percorrer se quiserem ser o melhor titulo de corridas, mas... vender mais de 3 milhões num jogo que foi feito para ser titulo de lançamento, e mesmo assim vendeu mais de 3 milhões...
é um optimo numero e acho que tudo dependerá do que eles fizerem em motorstorm 2...
se eles conseguirem rebentar tudo com motorstorm 2...
quem sabe...
Asked about the future of MotorStorm as part of a feature exploring the game's first year of downloadable add-ons, gameplay producer Jed Ashworth said the question "goes way beyond downloadable content".
"We have the aim of turning our launch-window title into a sustained, massive brand," he said. "We plan to dominate reaction racing for a long time. We'd never aim any lower."
Ashworth declined to comment on plans for MotorStorm 2, but confirmed that the first game's considerable support since launch wasn't getting in the way of development.
"The picture some people have of us all working on [MotorStorm DLC] is somewhat off the mark," he said. "We're a multiple-project developer now."
MotorStorm launched alongside the PlayStation 3 in Europe, and has sold more than 3 million copies worldwide, making it one of the Sony platform's most successful games.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=92872
o dev de motorstorm diz que quiseram com o motorstorm 1 ganhar um nome no mercado e fazer de motorstorm uma franquia reconhecida, e que a partir dai querem evoluir de modo a que o género de corrida tenha Motorstorm como o suprasumo e que motorstorm 2 tem estado a evoluir bem, mesmo com os constantes expensões que têm adicionado a motorstorm 1.
bem.. acho que ainda têm um longo percurso a percorrer se quiserem ser o melhor titulo de corridas, mas... vender mais de 3 milhões num jogo que foi feito para ser titulo de lançamento, e mesmo assim vendeu mais de 3 milhões...
é um optimo numero e acho que tudo dependerá do que eles fizerem em motorstorm 2...
se eles conseguirem rebentar tudo com motorstorm 2...
quem sabe...