O que há de Novo?
Fórum Outer Space - O maior fórum de games do Brasil

Registre uma conta gratuita hoje para se tornar um membro! Uma vez conectado, você poderá participar neste site adicionando seus próprios tópicos e postagens, além de se conectar com outros membros por meio de sua própria caixa de entrada privada!

  • Anunciando os planos GOLD no Fórum Outer Space
    Visitante, agora você pode ajudar o Fórum Outer Space e receber alguns recursos exclusivos, incluindo navegação sem anúncios e dois temas exclusivos. Veja os detalhes aqui.


Sony Media Manager for PSP 2.0!!!

Cauptain

Ser evoluído
Mensagens
161
Reações
0
Pontos
21
Acho que a encomenda do Morpheus chegou na casa errada.

Eu ja sabia que ele havia comprado a versão nova do programa, mas não sabia que ele tinha colocado meu end.

Como moramos longe um do outro, terei de disponibilizar pra ele atraves da NET.

Como meu MSN esta de caruara (não conecta nem com reza braba), gostaria de que quem tivesse PSP e quisesse dar esse toque pro amigo Morpha que me mande MP para enviar o link do programa pra passarem pra ele.Conto com a ajuda de vcs amigos, pois velho Morpha gastou uma grana na compra e outra grana no envio.

Segue abaixo o que essa maravilha pode fazer.Otima compra Morpha.MUITO bom pra quem tem PSP.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

With Media Manager for PSP® software you can:

* Transfer videos, photos, music, and documents to or from your PSP® system
* Subscribe to feeds such as podcasts and video blogs, and automatically get new episodes on your PSP® system
* Prepare files for conversion even when your PSP® system isn’t connected to your PC
* Extract songs from your own CDs and transfer them to your PSP® system
* Transfer video from DVD home movies or DVD camcorders to your PSP® system

Maximize the Power of your PSP® System
Media Manager for PSP® software lets you experience the full capabilities of your PSP® system (PlayStation®Portable). Much more than a game console, the PSP® system is a multifunctional entertainment device—use it to view and share movies and photos, listen to music, and enjoy your favorite podcasts on the go. Media Manager for PSP® software is easy to use—just drag and drop to move files to or from your PSP® system or to back up game saves to your computer.

Simple Drag and Drop
Use Media Manager for PSP® software to preview photos, videos, and music on your PC. To transfer files to your PSP® system, simply drag them to the My PSP® pane. There's no need to worry about folder creation and no need to worry about file formats. Media Manager for PSP® software does all the work for you! You can even prepare files for transfer if your PSP® system is not connected to your computer.

Photo
Transfer and share photos on your PSP® system. Media Manager for PSP® software displays your photos as thumbnails so you can see several photos at a glance. A simple drag-and-drop operation copies your photos to your PSP® system for immediate viewing. You can even rotate photos before transferring them to your device. Media Manager for PSP® software supports all popular image formats including .jpg, .bmp, .gif, .png, and .tif.

Music
Adding your favorite tunes to your PSP® system is easy with Media Manager for PSP® software. The software quickly locates music files on your PC for easy preview and transfer. Media Manager for PSP® software handles many types of audio files including .mp3, .wav, .wma, ATRAC .ogg, and .m4a. Media Manager for PSP® software also has built-in CD extraction and Gracenote MusicID™ CD album identification, so you can transfer your favorite songs from CD to your PSP® system.

Video
It's a snap to transfer video clips and movies from your PC to your PSP® system. Media Manager for PSP® software supports .mp4, .avi, .mpg, .mov, .wmv, and other popular video formats. Preview your videos before you transfer. Transfer home movies on DVD or video from DVD camcorders. The software automatically converts your files to high-quality Sony AVC/AAC video for optimized viewing on your PSP® system.

Feeds
Keep up with the latest podcasts and video blogs. Media Manager for PSP® software makes it easy to subscribe to feeds from anywhere on the Internet for automatic transfer to your PSP® system. The software includes a built-in directory of popular music, spoken word, photo, magazine, video, and comic strip feeds to get you started. One click automatically updates your PSP® system with the latest episodes. Media Manager for PSP® software includes support for parental ratings with password lock so you can control what types of feeds are downloaded to your PSP® system.

Bookmark
Use Media Manager for PSP® software to transfer Internet Explorer favorites from your PC to your PSP® system. Simply drag and drop or copy and paste URLs to transfer.

Document
Media Manager for PSP® software makes it easy to take documents with you—transfer Excel, Word, HTML, .txt and other common document formats to your PSP® system. View the documents in HTML format on your PSP® browser.

Game
Never lose your game saves again. Media Manager for PSP® software lets you back up game saves, copy saved games between your PC and PSP® system, delete game saves that you no longer need, and move game saves across Memory Stick Duo media.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------









Cauptain (Nao uso mais pirataria, isso é coisa do user Chris Redifield, Pirateiro Mor da OS)
 

Morpheu Mishima

Ei mãe, 500 pontos!
Mensagens
3.385
Reações
200
Pontos
819
Opa meu amigo Caup... Sim, é um otimo programa e indispensavel para quem tem PSP.

PS: Estou aqui, já pode me mandar. :)
 

Davidorff

Bam-bam-bam
Mensagens
5.641
Reações
289
Pontos
239
Desenterro tópico de 2 anos atras ein champz, o autor do tópico já ta até banido.
 

NEOMATRIX

Lenda da internet
Mensagens
51.031
Reações
68.830
Pontos
2.059
Davidorff;2677537 disse:
Desenterro tópico de 2 anos atras ein champz, o autor do tópico já ta até banido.

porque ele ta banido? O cara manjava pra caramba.
 

bob bakal

Larva
Mensagens
3
Reações
0
Pontos
1
Putz desculpem nem me dei conta da data, estou precisando tanto deste Programa que nem percebi, mas vale a pergunta...
Alguem tem este prog??????

Abraços
 


Topo Fundo