O que há de Novo?
Fórum Outer Space - O maior fórum de games do Brasil

Registre uma conta gratuita hoje para se tornar um membro! Uma vez conectado, você poderá participar neste site adicionando seus próprios tópicos e postagens, além de se conectar com outros membros por meio de sua própria caixa de entrada privada!

  • Anunciando os planos GOLD no Fórum Outer Space
    Visitante, agora você pode ajudar o Fórum Outer Space e receber alguns recursos exclusivos, incluindo navegação sem anúncios e dois temas exclusivos. Veja os detalhes aqui.


Tópico oficial XBOX ONE X|S

pavomba

Mil pontos, LOL!
Mensagens
20.011
Reações
23.078
Pontos
1.114
Parece que o Xbox One X agora é só vendido com bundle lá fora.

Gears Tatics listado como Jogo do Xbox One com suporte a Teclado e Mouse no site da Razer:

jpr5549kq7921.jpg

Quem sabe o Jogo saia no Console no final...

É o que imaginava, Gears Tactics no Xone com esse suporte.
 

leandromede

Ei mãe, 500 pontos!
Mensagens
7.360
Reações
19.752
Pontos
503
Delicia essa notícia do Gears Tatics no One, se vier Age melhor.

Enviado de meu Redmi 5 Plus usando o Tapatalk
 

LuffyKurosaki

Mil pontos, LOL!
Mensagens
8.099
Reações
24.257
Pontos
1.004
putz, agora me lasquei, eu devia ter me tocado que o Gamepass é que nem a Live Gold que renova automatico, e nem configurei pra desligar isso....agora estou com outro mês no gamepass....
 

bsony

Ei mãe, 500 pontos!
Mensagens
9.422
Reações
11.944
Pontos
983
putz, agora me lasquei, eu devia ter me tocado que o Gamepass é que nem a Live Gold que renova automatico, e nem configurei pra desligar isso....agora estou com outro mês no gamepass....
Renovou nesse momento? Pede refund pelo chat.

Já consegui refund da psn plus que esqueci de tirar renovação automática, acho que em certas condições a MS pode ser que faça também.

Enviado de meu POCOPHONE F1 usando o Tapatalk
 


Mestre Padawan

Ei mãe, 500 pontos!
Mensagens
1.701
Reações
1.893
Pontos
609
Iaso é triste.
Tinha q adiar pro fim do ano, depois do último vídeo do Brad e Elliot num cenário novo, (aquele que ficam kikando numas grades) minha nossa, fizeram a tela com a bunda, put* gráfico porco

Sou maior fã de DOA, mas ta muito mais do mesmo esse DOA6, ficaram mais de 5 anos pra entregar algo desse nível, pqp viu...
 

ᴇʟʏsɪᴜᴍ

Zima Blue
VIP
Mensagens
28.527
Reações
56.856
Pontos
1.003
Tinha q adiar pro fim do ano, depois do último vídeo do Brad e Elliot num cenário novo, (aquele que ficam kikando numas grades) minha nossa, fizeram a tela com a bunda, put* gráfico porco

Sou maior fã de DOA, mas ta muito mais do mesmo esse DOA6, ficaram mais de 5 anos pra entregar algo desse nível, pqp viu...
Pior que eu evito ver videos do que estou hypando. Até hoje não vi aquela gameplay de Cyberpunk, de uma hora. Doa 5 foi meu primeiro jogo de luta, na geração. A jogabilidade fluída, suor e sujeira na personagem, além de ser bem divertido, me fizeram adorar o jogo.

Agora estou curioso pra veer esse video, embora o receio de se decepcionar seja maior.
 

LuffyKurosaki

Mil pontos, LOL!
Mensagens
8.099
Reações
24.257
Pontos
1.004
Renovou nesse momento? Pede refund pelo chat.

Já consegui refund da psn plus que esqueci de tirar renovação automática, acho que em certas condições a MS pode ser que faça também.

Enviado de meu POCOPHONE F1 usando o Tapatalk
entrei em contato com o chat da Microsoft, e deu certo, e cancelaram a assinatura, e tive o refund. Quero parabenizar o suporte da Microsoft, o cara ate me deu o toque de me lembrar de sempre desativar a renovação automatica quando assinar um serviço.
 

OUTKAST

Mil pontos, LOL!
Mensagens
30.591
Reações
90.747
Pontos
1.494

XboxGamePass-quests-hero.jpg

Happy New Year, fellow gamers!

We’re excited to kick off 2019 with seven exclusive Xbox Game Pass quests! Members can earn up to 2100 Microsoft Rewards points by playing any game from the Xbox Game Pass catalog. It’s easy to rack up points that you can spend towards your membership or DLC for your favorite games — just play the games you love and watch your rewards grow.

How does it work?

Head to the Xbox Game Pass membership area on your Xbox One console to check out your quests. Members in the United States who complete their quests will earn Microsoft Rewards points. If you are not already a Microsoft Rewards member, you will be prompted to sign up on your Xbox One.

Track your progress on Xbox One

It is easy to track your progress. Just open the Microsoft Rewards app on your Xbox and check your quests. Your quest progress will update as you complete your quests.

What games can I play?

For the first time ever, you can earn points playing any game from the Xbox Game Pass catalog. Complete up to seven exclusive Xbox Game Pass quests before February 3 and earn up to 2100 Microsoft Rewards points:

  • Extraction Expert: Complete two specific extraction achievements in Tom Clancy’s The Division to get up to 200 points. You earn points with each achievement. Complete this before January 31.
  • Metro Redux: Play Metro 2033 Redux and Metro: Last Light Redux to complete four specific achievements and get up to 200 points. You earn points with each achievement.
  • Adventurer: Bring out your inner adventurer and get up to 200 points when you complete two specific achievements in Strange Brigade. You earn points with each achievement.
  • Achievement Hunter: Get points with your first achievement and continue to complete up to 21 achievements in any combination of Xbox Game Pass games to get a maximum of 600 points.
  • Genre Explorer: Get 300 points when you complete an achievement in three games from different genres.
  • Play something new: Complete an achievement in a Xbox Game Pass title that was added in December to get 100 points.
  • Quest Master: Complete all Xbox Game Pass quests to get an additional 500 points.

Check your Xbox One console for more details on each of the quests.

Stay tuned for new Xbox Game Pass quests

We’ll have new quests lined up every month and will unlock the next set of quests on February 4. So, stay tuned in the Xbox Game Pass membership area on your Xbox One.

With over 100 great games for one low monthly price, including highly-anticipated new Xbox One exclusives the day they’re released, plus more games added all the time, Xbox Game Pass gives you the ultimate freedom to explore and play. If you haven’t tried Xbox Game Pass, join today and get your first full month for $1, and discover your next favorite game.
 

OUTKAST

Mil pontos, LOL!
Mensagens
30.591
Reações
90.747
Pontos
1.494
Microsoft patenteia sistema para dividir processamento e renderização entre Local/Nuvem:



Embodiments of the present invention split game processing and rendering between a client and a game server. A rendered video game image is received from a game server and combined with a rendered image generated by the game client to form a single video game image that is presented to a user. Control input is received by a client device and then communicated to a game server, potentially with some preprocessing, and is also consumed locally on the client, at least in part. An embodiment of the present invention processes and renders some or all of a character's interactions with game objects on the client device associated with the character. A character is associated with a client device when control input associated with the character is received from a user of the client device.
 

OUTKAST

Mil pontos, LOL!
Mensagens
30.591
Reações
90.747
Pontos
1.494
Xbox Inside dia 15/02... com possível anuncio de aquisições:

 
Ultima Edição:

slashf

Mil pontos, LOL!
Mensagens
24.486
Reações
39.599
Pontos
1.053
Final fantasy x e xii vão sair em abril pra switch e Xbox.

Enviado de meu moto x4 usando o Tapatalk
 

OUTKAST

Mil pontos, LOL!
Mensagens
30.591
Reações
90.747
Pontos
1.494
Final Fantasy X/X-2 HD | Lançamento: 16/Abril
FFXII The Zodiac Age | Lançamento: 30/Abril


 

OUTKAST

Mil pontos, LOL!
Mensagens
30.591
Reações
90.747
Pontos
1.494
Cuisine Royale Xbox Closed Beta
De 10 a 31 de Janeiro

ss_659b685feb21ff4974c26524c53c68a749ae7896.jpg


This week we’re excited to invite all Xbox Insiders on Xbox One to participate in the Closed Beta for Cuisine Royale! The Cuisine Royale Closed Beta begins on 1/10 and ends on 1/31. There’s limited space available for this Closed Beta, so please follow the steps under HOW TO PARTICIPATE to join in now.

Cuisine Royale is an all-kitchen-warfare Battle Royale game with the most honest system for Loot Boxes ever. It’s made by developers of squad based MMO shooter Enlisted and is completely free.

In battles, you get ingredients that are used for “cooking” new suites, masks, gestures and other cosmetic items that don’t influence your combat effectiveness.

HOW TO PARTICIPATE:

1. On your Xbox One console, sign in and launch the Xbox Insider Hub app (or install the Xbox Insider Hub app from the Store first if necessary).
2. From the main landing page, navigate to Insider content > Games > Cuisine Royale.
3. Select Join.
4. Wait for the registration to complete (Pending will disappear) to be redirected to the Store and install Cuisine Royale!

NOTE: Space is limited for the Cuisine Royale Closed Beta, and will be offered on a first-come first-served basis.

Submit feedback, suggestions, and issues you encounter via Report a problem (hold down the Xbox button on the controller and select Report a problem from the power menu).

Thanks for being an Xbox Insider!
 

Jows

Mil pontos, LOL!
Mensagens
6.266
Reações
8.739
Pontos
1.279
Esperar uma promoção. Mas queria mesmo o symphony

Enviado de meu moto x4 usando o Tapatalk
O symphony só na US?? Eu tenho ele a anos, perguntei pq vi uns feeds de conquistas recentes de amigos variados do jogo e achei q tinha vindo pra live br.
 

ᴇʟʏsɪᴜᴍ

Zima Blue
VIP
Mensagens
28.527
Reações
56.856
Pontos
1.003
Cara, o Xbox não para. É jogo novo direto, vindo pro gamepass ou via retro. Pena que eu já tinha UMvC3 e Just Cause 3. Gamepass foi a coisa mais foda que a MS criou. Na próxima geração, vou pegar o Xbox mesmo, e já ter acesso aos exclusivos Day One. Depois um PS5 pelos exclusivos.
 
Topo Fundo