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ric_psico

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Atualizando vocês sobre a saga XSX vs LG C9

Usei o videogame em 4k normalmente na SONY 905f da sala, quando retorna de hibernação ele entra em 1080p nessa TV e me obriga a refazer as configurações “permitir 4k”, “permitir HDR”, etc. Ou seja, é um videogame problemático pra lidar com alteração de resoluções, hdmi, etc. Em qualquer televisão, outros users já apresentaram as mesmas reclamações sobre VRR, DV, HDR, etc, ao transitar entre Dashboard- Game A - Game B - Hibernação. Esse gerenciamento PORCO precisa ser atualizado com urgência pela Microsoft, considero em produto dessa categoria um bug INACEITÁVEL.

Retornei hoje pra LG C9 do quarto com esperança que o console funcionasse e... mesma coisa 640x480 em uma TV Oled top de linha que acompanha as tecnologias prometidas do console... mudo pra manual e 1440p como opção. Tento “permitir 4k” e “sua TV não suporta 4k”.

Resumo da ópera: Vou mandar pra RMA e pegar o recondicionado pra ver se resolve isso.

Uma pena não ter outra Oled pra testar. Considero que o problema seja da minha TV? Sim, mas só com o XSX, com ps5 flui perfeitamente.


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Videogame foi enviado por Sedex, no dia que chegou na Microsoft já enviaram outro. Já deve chegar amanhã ou sexta o recondicionado.

Acredito que nem avaliaram o console pra detectar problemas, só checaram que era o console com o serial certo e já liberaram o outro. Prazo era de 30 dias, mas foi solução instantânea. Vamos ver se vai funcionar chegando aqui...


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pavomba

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Dragon + Question

Dever ser Dragon Quest que já sabemos que vai sair

Olha, a esse ponto eu nem duvidaria da doideira de um DQ12 ser até exclusivo, do jeito que a Microsoft pelo jeito vai optar por ports de jogos que não sairam no PS4 inicialmente (DQ11) ou nunca (Octopath Traveler), até porque a franquia lá no Japão para nós é como se fosse um GTA em vendas.
 


OUTKAST

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Continuing Our PC Gaming Journey in 2021 and Beyond

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We’ve talked often about our “player-first” approach to gaming over the last few years. In the past, that may have meant different things to different people, especially for those who identified strongly with being a console gamer, a PC gamer, or a mobile gamer. If you were to walk the (virtual) halls at Xbox today, I think you’d find that to us, the idea of the “player” has come to mean someone who plays many kinds of games on many different devices. PC gaming is part of this; “player first” has to apply for PC, as well, and to that end we’ve been making investments across the PC gaming ecosystem to ensure that PC is a key part of how people can play games.

Building Communities Around Games, Not Devices

A big part of our role as a platform holder and game publisher is to connect players with games no matter where they play. Over the last 18 months we’ve launched games on PC like Age of Empires II and III DE, Gears Tactics, Wasteland 3, Minecraft Dungeons, and Microsoft Flight Simulator, many of which topped the Steam charts at launch. We’re looking forward to delivering more PC content, including Age of Empires IV, later this year. Whether they are new genres for established franchises, the next iteration of a classic favorite or the evolution of a storied PC brand, we’re making games that PC gamers love to play.

We know many of you play across more than just your PC, including on Xbox and mobile. That’s why we’re excited to announce Halo Infinite will support multiplayer cross-play and cross-progression when it releases later this year. That means if you’re playing on PC, you can play with your friends on Xbox One and Xbox Series X|S. It also means that your multiplayer customization and progress will follow you across all platforms.

We have been working closely with the PC community to ensure that Halo Infinite offers a premier PC experience, including highly desired features such as support for ultrawide and super ultrawide screens, triple keybinds, a wide variety of advanced graphics options and more. We want to make sure that Halo is serving the PC community.

We’re also using the cloud to make console gaming accessible on even more PCs. While not meant to replace native PC gaming, Xbox Cloud Gaming allows Xbox Game Pass Ultimate members to play over 100 console games on a wide range of computers, from lower-spec, entry-level machines to older devices that otherwise couldn’t handle games that require more power.

Creating Experiences Tailored to PC Gamers

We believe it’s important that players have a choice in where they purchase games and we want to make accessing content even easier. We know that the PC community uses multiple storefronts, which is why we also brought Sea of Thieves, Halo: The Master Chief Collection, Microsoft Flight Simulator, Age of Empires I, II, and III: Definitive Edition, and Forza Horizon 4 to Steam.

There are also millions of people opting to use their Xbox Game Pass membership to play. We launched Halo: The Master Chief Collection at the end of 2019 on the PC as part of Xbox Game Pass for PC; since then, over 10 million players have played it, with the vast majority of them being brand new to the franchise. We’re encouraged by the community’s response, and we continue to bring more games from publishers and developers across the industry into the Xbox Game Pass for PC library. We’re only four months into 2021, and we’ve already added 100 titles, including award-winning Bethesda games and brand new PC games, and we partnered with Electronic Arts to make EA Play a part of Xbox Game Pass for PC and Ultimate memberships at no additional cost. More than 50 leading device partners, including Acer, ASUS, Lenovo, MSI and Razer, are offering Xbox Game Pass for PC with qualifying devices, giving gamers around the world access to the library.

We regularly work on features and functionality that improves and/or allows for a more customized experience like Xbox Game Bar. We’re also bringing more quality-of-life improvements to PC gamers, including improved install reliability and faster download speeds over the next few months. We look forward to sharing more details on that soon.

Helping Developers Deliver Exceptional Experiences

Game developers are at the heart of bringing great games to our players, and we want them to find success on our platforms. That’s why today we’re announcing that we’re updating our Microsoft Store terms for PC game developers. As part of our commitment to empower every PC game creator to achieve more, starting on August 1 the developer share of Microsoft Store PC games sales net revenue will increase to 88%, from 70%. A clear, no-strings-attached revenue share means developers can bring more games to more players and find greater commercial success from doing so. You can read more about this new revenue share and our work with developers from Head of Game Creator Experience and Ecosystem Sarah Bond.

We empower developers to decide how to deliver their work based on their creative vision. Developing for PC was a priority for Microsoft Flight Simulator last year, using the help of Azure AI, machine learning, Azure Cognitive Services, and Bing Maps to bring the entire planet to life. . We’re also looking forward to releasing Age of Empires IV this fall, which modernizes the iconic RTS franchise for new and returning players with the first all-new title in the last 10 years. We’re building on our history in PC gaming with the addition of inXile entertainment, Obsidian and Bethesda to our development teams – bringing their world-class talent and heritage into the Xbox team.

We’re proud to empower all developers with the platform and services they need to execute their vision and provide exceptional experiences on PC. We introduced DirectX 12 Ultimate to both Xbox Series X|S and PC; coupled with the newly announced DirectX 12 Agility SDK, this enables incredible graphics experiences, like ray tracing, for an even larger set of PC gamers. We’re taking the work we did with our Auto HDR technology on Xbox to PC gamers, which is currently being tested with over 1,000 DirectX-based games. We’re also bringing DirectStorage technology on Xbox to PC, which means vastly reduced load times and more expansive and detailed virtual worlds.

The Future of PC Gaming is Brighter than Ever

We know that we still have a lot of work to do, but based on the response from both PC gamers and PC game developers, we think that we’re headed in the right direction for this community with the investments we’re making. We have never been in a better position as an organization to deliver for PC gamers, with Xbox Game Studios and Bethesda developing content for both PC and Xbox, the Windows and DirectX teams creating technologies that empower developers and provide PC players with features that specifically take advantage of PC hardware, Xbox Game Pass for PC featuring games for every type of PC gamer with Xbox Game Studio games coming on day one, and the ongoing evolution of the Xbox app and Xbox Game Bar. We’ll continue listening to the community to ensure we’re delivering on our promises, and respecting how players choose to play. This is especially true as we head into the second half of 2021, when our work across the entire PC ecosystem has the potential to come together in a way that propels the industry forward and brings great games to more gamers around the world.
 

The Almighty

Bam-bam-bam
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Não tem cabimento que esses jogos não são para esse ano (Pelo menos até o Halo) é muito rumor e gente falando isso.

Edit.: O Krobille também colocou uns emotes e uma resposta a esse tweet e provavelmente quer dizer AOE para console.

MSF também está para esse ano, agora é esperar a e3 para ver se confirma tudo ou se é uma decepção kkkkkk, pq o Hype para foder com tudo já está tendo.
 
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Devon_

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We know many of you play across more than just your PC, including on Xbox and mobile. That’s why we’re excited to announce Halo Infinite will support multiplayer cross-play and cross-progression when it releases later this year. That means if you’re playing on PC, you can play with your friends on Xbox One and Xbox Series X|S. It also means that your multiplayer customization and progress will follow you across all platforms.

We have been working closely with the PC community to ensure that Halo Infinite offers a premier PC experience, including highly desired features such as support for ultrawide and super ultrawide screens, triple keybinds, a wide variety of advanced graphics options and more. We want to make sure that Halo is serving the PC community.

We’re also using the cloud to make console gaming accessible on even more PCs. While not meant to replace native PC gaming, Xbox Cloud Gaming allows Xbox Game Pass Ultimate members to play over 100 console games on a wide range of computers, from lower-spec, entry-level machines to older devices that otherwise couldn’t handle games that require more power.

Creating Experiences Tailored to PC Gamers

We believe it’s important that players have a choice in where they purchase games and we want to make accessing content even easier. We know that the PC community uses multiple storefronts, which is why we also brought Sea of Thieves, Halo: The Master Chief Collection, Microsoft Flight Simulator, Age of Empires I, II, and III: Definitive Edition, and Forza Horizon 4 to Steam.

There are also millions of people opting to use their Xbox Game Pass membership to play. We launched Halo: The Master Chief Collection at the end of 2019 on the PC as part of Xbox Game Pass for PC; since then, over 10 million players have played it, with the vast majority of them being brand new to the franchise. We’re encouraged by the community’s response, and we continue to bring more games from publishers and developers across the industry into the Xbox Game Pass for PC library. We’re only four months into 2021, and we’ve already added 100 titles, including award-winning Bethesda games and brand new PC games, and we partnered with Electronic Arts to make EA Play a part of Xbox Game Pass for PC and Ultimate memberships at no additional cost. More than 50 leading device partners, including Acer, ASUS, Lenovo, MSI and Razer, are offering Xbox Game Pass for PC with qualifying devices, giving gamers around the world access to the library.

We regularly work on features and functionality that improves and/or allows for a more customized experience like Xbox Game Bar. We’re also bringing more quality-of-life improvements to PC gamers, including improved install reliability and faster download speeds over the next few months. We look forward to sharing more details on that soon.

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Game developers are at the heart of bringing great games to our players, and we want them to find success on our platforms. That’s why today we’re announcing that we’re updating our Microsoft Store terms for PC game developers. As part of our commitment to empower every PC game creator to achieve more, starting on August 1 the developer share of Microsoft Store PC games sales net revenue will increase to 88%, from 70%. A clear, no-strings-attached revenue share means developers can bring more games to more players and find greater commercial success from doing so. You can read more about this new revenue share and our work with developers from Head of Game Creator Experience and Ecosystem Sarah Bond.

We empower developers to decide how to deliver their work based on their creative vision. Developing for PC was a priority for Microsoft Flight Simulator last year, using the help of Azure AI, machine learning, Azure Cognitive Services, and Bing Maps to bring the entire planet to life. . We’re also looking forward to releasing Age of Empires IV this fall, which modernizes the iconic RTS franchise for new and returning players with the first all-new title in the last 10 years. We’re building on our history in PC gaming with the addition of inXile entertainment, Obsidian and Bethesda to our development teams – bringing their world-class talent and heritage into the Xbox team.

We’re proud to empower all developers with the platform and services they need to execute their vision and provide exceptional experiences on PC. We introduced DirectX 12 Ultimate to both Xbox Series X|S and PC; coupled with the newly announced DirectX 12 Agility SDK, this enables incredible graphics experiences, like ray tracing, for an even larger set of PC gamers. We’re taking the work we did with our Auto HDR technology on Xbox to PC gamers, which is currently being tested with over 1,000 DirectX-based games. We’re also bringing DirectStorage technology on Xbox to PC, which means vastly reduced load times and more expansive and detailed virtual worlds.

The Future of PC Gaming is Brighter than Ever

We know that we still have a lot of work to do, but based on the response from both PC gamers and PC game developers, we think that we’re headed in the right direction for this community with the investments we’re making. We have never been in a better position as an organization to deliver for PC gamers, with Xbox Game Studios and Bethesda developing content for both PC and Xbox, the Windows and DirectX teams creating technologies that empower developers and provide PC players with features that specifically take advantage of PC hardware, Xbox Game Pass for PC featuring games for every type of PC gamer with Xbox Game Studio games coming on day one, and the ongoing evolution of the Xbox app and Xbox Game Bar. We’ll continue listening to the community to ensure we’re delivering on our promises, and respecting how players choose to play. This is especially true as we head into the second half of 2021, when our work across the entire PC ecosystem has the potential to come together in a way that propels the industry forward and brings great games to more gamers around the world.
De relevante aí (pra os desenvolvedores pelo menos) só a diminuição da fatia da MS nos jogos vendidos na Microsoft Store de PC. De resto, é uma peça de marketing :klol

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Lexikus.BR

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We’ve talked often about our “player-first” approach to gaming over the last few years. In the past, that may have meant different things to different people, especially for those who identified strongly with being a console gamer, a PC gamer, or a mobile gamer. If you were to walk the (virtual) halls at Xbox today, I think you’d find that to us, the idea of the “player” has come to mean someone who plays many kinds of games on many different devices. PC gaming is part of this; “player first” has to apply for PC, as well, and to that end we’ve been making investments across the PC gaming ecosystem to ensure that PC is a key part of how people can play games.

O mais importante disso tudo é isso abaixo. Acredito que vai ajudar a trazer mais jogos pra Gamepass (tanto PC quanto Console). E espero também que ajude com mais jogos Play Anywhere, que é uma feature FODA.

 

renbh

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O mais importante disso tudo é isso abaixo. Acredito que vai ajudar a trazer mais jogos pra Gamepass (tanto PC quanto Console). E espero também que ajude com mais jogos Play Anywhere, que é uma feature FODA.

Não vejo como isso afete o Gamepass, o que realmente quer dizer é o que já havia falado: M$ não quer aliar com a STEAM, ela quer tomar o lugar dela e a tentativa atual é reduzir o custo para produzir na plataforma. Algo que que a Epica já fez, só que acho que não vai arranhar o dominio da STEAM, a galera não vai migrar por ter mais jogos na loja do Windows, o problema é estrutural, 11 entre 10 PC gamers não curtem a loja da M$.
 

Lexikus.BR

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Não vejo como isso afete o Gamepass, o que realmente quer dizer é o que já havia falado: M$ não quer aliar com a STEAM, ela quer tomar o lugar dela e a tentativa atual é reduzir o custo para produzir na plataforma. Algo que que a Epica já fez, só que acho que não vai arranhar o dominio da STEAM, a galera não vai migrar por ter mais jogos na loja do Windows, o problema é estrutural, 11 entre 10 PC gamers não curtem a loja da M$.

Steamboys não curtem qualquer loja que não seja Steam. Não é nenhuma surpresa. O trabalho da MS é ir aperfeiçoando mais, corrigindo os problemas, Gamepass, Play Anywhere etc e ir ao poucos crescendo a participação do mercado e tornando-se mais atrativa. Tudo aqui é longo-prazo, longo-prazo mesmo, por isso vão continuar lançando também jogos na Steam por muito tempo. Eu não consigo ver um cenário que a Steam seja superada em vendas por qualquer loja no PC, mas isso não significa que outras lojas, como a do Xbox, não possam conseguir uma parcela significativa e abocanhar parte desses lucros, seja com venda direta ou Gamepass. E para conseguir isso você precisa atrair mais devs a lançar seus jogos na loja, que é o movimento que a MS fez hoje.
 

pavomba

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Pior do que a EGS que já começou errado com roubar jogo que tava pra sair na Steam (Metro Exodus, Shenmue 3, Phoenix Point e etc), não acho que vai. Mas duvido muito que decole, os jogadores não viram nenhum beneficio nesse corte de royalties e o app é uma m****.
 

renbh

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Steamboys não curtem qualquer loja que não seja Steam. Não é nenhuma surpresa. O trabalho da MS é ir aperfeiçoando mais, corrigindo os problemas, Gamepass, Play Anywhere etc e ir ao poucos crescendo a participação do mercado e tornando-se mais atrativa. Tudo aqui é longo-prazo, longo-prazo mesmo, por isso vão continuar lançando também jogos na Steam por muito tempo. Eu não consigo ver um cenário que a Steam seja superada em vendas por qualquer loja no PC, mas isso não significa que outras lojas, como a do Xbox, não possam conseguir uma parcela significativa e abocanhar parte desses lucros, seja com venda direta ou Gamepass. E para conseguir isso você precisa atrair mais devs a lançar seus jogos na loja, que é o movimento que a MS fez hoje.

Mas é plenamente compreensível, a não ser que exista uma vantagem monetária enorme qual motivo as pessoas teriam para sair de um sistema que funciona perfeitamente para algo que não faz o mesmo, é mais trabalho em troco de que? Essa é a ideia da M$, oferecer preço mais baixo reduzindo taxas para lidar com defasagem do serviço, só que não há garantia de repasse e isso é um problema.

O objetivo da M$ é simples, ganha dinheiro quando se controla o ecossistema, ela não vai ganhar dinheiro pagando 30% de taxa para Steam vender os jogos dela, isso vai dar renda de troco de pão, por outro lado, se vender game a preço cheio e ainda ganhar 12% em cada game vendido a história é outra. Diminuir taxa é o primeiro passo, como você disse. Ainda tem muito chão, claro, a própria Epic é espelho, é preciso ser bem mais agressivo que isso.
 

Mochilador

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Testei o second extinction aqui e os dinossauros fizeram uma suruba comigo :klaco. Do pouco que joguei, não noticiei quedas de fps. Parece promissor!
Difícil demais o joguim. Chega aqueles bichões com carapaça e não tem o que fazer. Não tinha granada nem nada, me ferrei.
Queria que pelo menos o jogo fosse "solavel".
 
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Lexikus.BR

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Mas é plenamente compreensível, a não ser que exista uma vantagem monetária enorme qual motivo as pessoas teriam para sair de um sistema que funciona perfeitamente para algo que não faz o mesmo, é mais trabalho em troco de que?

É por isso que esforços como Play Anywhere são essenciais e diferenciais para a MS. Comprar o jogo numa loja e ter acesso ao jogo à múltiplas plataformas é fantástico (ainda mais com cross-save via cloud). Isso já foi crucial na decisão de algumas compras que fiz, mesmo com preços maiores do que Steam.

Aliás, minha esperança é que essas mudanças recentes ajudem a expandir funções como essa para mais jogos.

Difícil demais o joguim. Chega aqueles bichões com carapaça e não tem o que fazer. Não tinha granada nem nada, me ferrei.
Queria que pelo menos o jogo fosse "solavel".

Tá jogando sozinho? Sozinho é mais complicado. Tem que fugir, matar os menores e focar nos objetivos. Também facilita conforme você evoluiu as armas.

Eu gostei bastante do jogo. A jogabilidade é gostosa demais. Tem até dash para desviar dos inimigos. Progressão de personagem, armas, várias missões diferentes. Não gostei daquele fog verde que aparece nas áreas das missões.

Falta ainda um polimento maior em alguns pontos (ok, é preview). Algumas horas tinha lá duzentos velociraptors me atacando e eu metralhando todos. Olho do lado tem um lá comigo, parado, assistindo eu matar toda a família dele. :obrigue
 
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Craudiao

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Difícil demais o joguim. Chega aqueles bichões com carapaça e não tem o que fazer. Não tinha granada nem nada, me ferrei.
Queria que pelo menos o jogo fosse "solavel".
Só joguei o tutorial, mas bichões que você diz não tem que colocar explosivos neles?
Pelo menos no tutorial era assim com um triceratops, caia uma "capsula" do céu com uns explosivos para fixar...
 

Lexikus.BR

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Só joguei o tutorial, mas bichões que você diz não tem que colocar explosivos neles?
Pelo menos no tutorial era assim com um triceratops, caia uma "capsula" do céu com uns explosivos para fixar...

Não sei mais pra frente muda, mas até agora do que eu joguei os explosivos você só usa para missões principais e secundárias.
 

Spunck

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Aconteceu o mesmo comigo. Caiu ontem no cartão, fiquei sem entender nada.

Faz muito tempo e tinham me negado o reembolso pq tinha usado o cupom. Tinha deixado pra lá
E foi do nada essa devolução ou vc abriu reclamação recentemente?


Edit
Tmb recebi!!!
Acabei de olhar minha fatura.
Acho que devolveu pra geral devido ao monte de reclamações. eu nem tinha mais aberto reclamação, ontem um amigo disse que devolveu, fui olhar na fatura e devolveu.
 

ctZZ

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Acho que devolveu pra geral devido ao monte de reclamações. eu nem tinha mais aberto reclamação, ontem um amigo disse que devolveu, fui olhar na fatura e devolveu.

aqui não devolveu mas foi por boleto, vou reclamar de novo.
 

Spunck

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aqui não devolveu mas foi por boleto, vou reclamar de novo.
Mas aí você também comprou na pré antes da aprovação do ipi? Como foi por boleto vai ter que reclamar mesmo porque eles não tem como estornar o valor.
 

LANTIS!

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Acho que devolveu pra geral devido ao monte de reclamações. eu nem tinha mais aberto reclamação, ontem um amigo disse que devolveu, fui olhar na fatura e devolveu.

Devem ter sofrido alguma ação do Procon.
Se fosse apenas o Reclame Aqui, não dariam a mínima.
 

Batman-X

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Podia sair o Ubi no Gamepass. Pois ainda me falta zerar alguns AC. Como os AC 3, Rogue e Liberation. Aí já jogaria as versões Remaster que tem uma imagem um pouco mais limpa e nítida. Só me falta esses três games da franquia pre Origins para ter zerado todos os AC. A partir do Origins já nem curti mais. Aí nem me interessa. Até hoje eu tenho a mídia física aqui do XBox One e nem animei em terminá-lo. Sou bem mais os games antigos. Adorei o Syndicate. Esse que foi o último AC das antigas.
 

Goa

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Difícil demais o joguim. Chega aqueles bichões com carapaça e não tem o que fazer. Não tinha granada nem nada, me ferrei.
Queria que pelo menos o jogo fosse "solavel".

Sim. O outriders também está muito complicado de progredir solo :ktriste2
 

ric_psico

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Console chegou e mesma coisa...
Vou vender ele e desencanar.


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Mochilador

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Só joguei o tutorial, mas bichões que você diz não tem que colocar explosivos neles?
Pelo menos no tutorial era assim com um triceratops, caia uma "capsula" do céu com uns explosivos para fixar...
Você pode escolher começar com granada mas eu tinha mudado pra munição extra.
Ou você tá falando daquela parada de apertar direcional pra cima? Granada fica no direcional pra esquerda.
 

Xenoblade

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Sim. O outriders também está muito complicado de progredir solo :ktriste2

Ainda estou progredindo, mas é nítido que está cada vez mais difícil ir solo (que é a única forma de jogatina que me interessa).

Se a jogabilidade não fosse boa eu já teria dropado com louvor, pois sou constantemente relembrado que esse é um jogo feito para online, a começar pela tela inicial de ficar esperando num "lobby".
 
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AyresMVP

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Não li toda a sua saga.. Somente os 2 ou 3 últimos posts, mas vc já tentou desabilitar aquele lance em que a TV desliga/liga quando o VG é ligado (ou desligado).

Já tive problemas com isso (não com o Séries), e resolvi desabilitando essa função. Acredito que a hora que o HDMI manda o sinal de video (no caso da hibernação ou da mudança de game), alguma coisa tá se perdendo....
 

Slow in Snow

Ei mãe, 500 pontos!
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E depois de muita briga, eu já tinha desistido, as casas bahia devolveu o valor referente ao ipi do xbox series x, eu já tinha comprado em promoção com um cupom, saiu 4532 com frete, hoje devolveram 549,81, o meu series x acabou saindo por menos de 4 mil.

Aconteceu a mesma coisa comigo, já tinha desencanado.
 
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