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[EA News] Command & Conquer + Red Alert REMASTERED: SAIU GAMEPLAY! FRANK SALVA! (Gameplay na pagina 2)

Radamanthys Wyvern

Mil pontos, LOL!
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Esse jogo é muito antigo pra uma remaster, deveria ser remake. E a EA destruiu a série, não vai ser ela que vai consertar agora.
 

Seladonia

Ei mãe, 500 pontos!
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Me segurando pra não fazer pre-order do Command & Conquer 1, joguei esse game mais que qualquer outro RTS, seja Warcraft ou Starcraft.

Pra mim só dar um tapa nos visuais e deixar tudo em HD e esta bom, tipo o remaster do Age of Empires/Mythology que ficaram ótimos.
 

ChaosRaptor

Bam-bam-bam
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Mais um Update



80651

Fellow Command & Conquer fans,
Positive momentum continues and earlier this month we completed our first production milestone. This milestone included several key improvements to Tiberian Dawn, most notably delivering our first Campaign mission to full Alpha quality. This means all the mission visuals are now showcasing the 4k assets from Lemon Sky, and the mission can be completed with all the core gameplay mechanics. I’ll admit when playing this full mission experience, the game started to transport me back to when I first played C&C, and I hope it does the same for all of you when the game is released.
However, one of the more exciting accomplishments of this milestone actually had nothing to do with Tiberian Dawn. That’s because we were able to get Red Alert playable for the first time. We are now able to load Red Alert missions, and the game is already being populated with several of the remastered visual assets. That’s because even though Red Alert just became playable in the software, Lemon Sky has actually been creating assets for Red Alert over the past several months. So to celebrate this first step for Red Alert, we thought it would be fun to share a preview for one of the most iconic Red Alert units - the Tesla Tank.
In the same fashion as our approach of the structures, our primary goal for units has been to maintain the authenticity of the original in-game asset. In an effort to take advantage of the 4k resolution, many of our earlier unit concepts included extra widgets and details, but we often found this compromised the unit’s readability at camera game height. So we continued to iterate, and over the months we’ve begun to hone in on these elements, and feel like the Tesla Tank here strikes a good balance between readability and those added details. Of note, we only interpreted one Tesla ring from the legacy in-game asset, but there’s already been a healthy debate with the Community Council whether the Tesla ball should have two rings to match the cinematic reference. Perhaps we can get feedback here from the greater community to help decide this unit’s final look : )
Thanks for your ongoing support and participation, and looking forward to sharing more details as both games now become more playable.
Cheers,
Jim Vessella
Jimtern
 

Hans Castorp

Mil pontos, LOL!
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Será que estão levando meses em cada modelo?

Que lentidão para soltarem algo mais substancial!
 

ChaosRaptor

Bam-bam-bam
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Será que estão levando meses em cada modelo?

Que lentidão para soltarem algo mais substancial!
Quem esta fazendo eles são a mesma equipe que fez o SC remaster.
Outra que isso esta agendado para o próximo ano, eu nao tiro da cabeça que a EA esta armando algo para a franquia Próximo ano no aniversario de 20 anos da franquia, essa historia do Remaster esta muito mal contada, pior que o Mobile acabou sendo "bom" para uma m**** de jogo mobile freemium.

Vai que no inicio da E3 do próximo ano eles abram a sessão com esse video no telão?


Dawn of Tiberium existe para quem possui o Tiberian Sun, mas ainda é o C&C1 e RA rodando na engine e nas mecânicas do TS.
 


ChaosRaptor

Bam-bam-bam
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Um cara da comunidade conseguiu reconstruir perfeitamente o Tesla Tank do RA remasterizado


Pela primeira vez na historia um remaster/remake que não substitui a OST por "versaum arranjada musica classica ou roque"
Da ultima vez que a EA fez isso, fora em 96 quando eles criaram o primeiro remaster, que fora o Wing commander Kilrathi Saga para PC
 

ChaosRaptor

Bam-bam-bam
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Fato, a Blizzard so vem cagando com o reforged, ate o grubby passou a ficar zicado com esse remaster.
tem gente que esta realmente pensando em ir jogar AoE2DE e o C&C caso a blizzard faça mais m**** prox ano.

Prox ano sera um ano bem interessante para a franquia.
 
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