Heavenbless
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[SIZE="2"]The Conduit[/SIZE]
A IGN está fazendo a cobertura da "Nintendo US Press Conference ", ou seja, uma conferência da Big N. O principal game mostrado lá é - vejam só - The Conduit!!!
Pedaços interessantes da matéria:
"Unsurprisingly, the beautiful project was one of the standouts at the conference, a truth that Nintendo itself seemed to realize: the company alloted lengthy time for the game in its media briefing, enabling HVS' Eric Nofsinger to take the stage and give a full demo of The Conduit in motion. [COLOR="Red"](No other third-party titles were singled out in this manner.)[/COLOR] Afterward, crowds gathered around the shooter on a regular basis -- it proved to be the most popular title at the summit, more so even than MadWorld (still unplayable) and Call of Duty: World at War. "
A parte negritada diz que a Nintendo deixou os caras da High Voltage subirem no palco e mostrarem The Conduit. Foi a única third-party que pode fazer isso. Na minha opinião, demonstra que a Nintendo está dando ares de "carro-chefe hardcore" pro jogo.
"Two Conduit game kiosks were situated smack-dab in the middle of MadWorld and Call of Duty: World at War -- tough competition to be sure. Telling, though, was that High Voltage's game continually drew the biggest crowds. Activision's wartime shooter looks surprisingly good on Wii, but it is no match for the crisp visuals and effects-drenched presentation of The Conduit. The project's graphics have seen some notable improvements since we last went hands-on with the shooter. For example: a new depth-of-field blur designed to differentiate between foreground and background objects; added particle effects to explosions and gunfire; improved water transparencies and a newly implemented level of detail system that swaps in crisper textures as gamers draw closer to walls and structures. The only visual drawback we noticed -- and you will probably be able to see some of this in our provided videos -- is that the title's framerate occasionally drops. It will, according to HVS, run at 30 frames per second when it's done. It's important to note that The Conduit remains in pre-alpha state."
Resumindo, o estande do game estava no meio de COD: World at War e Madworld, mas era sem dúvida o mais lotado. A partir daí começa o baba ovo sobre o quão magníficos estão os gráficos. Quem entrou em sites de notícia pra ver os novos vídeos (liberados ontem), com certeza se apavorou também. Um novo "depth-of-field" foi mostrado ("borra" a imagem que não está focada), mais efeitos de partícula, transparência da água e outras cositas más. :konglove:
"The team is hard at work adding new kill animations to the 15-plus enemy types featured in the shooter. The plan is to run unique death animations for all of the various guns, so if you shoot an alien or guard with a rocket launcher, he will die dramatically different than he might with a bullet from a handgun. "
Os caras querem implementar um sistema em que a animação do bicho morrendo muda dependendo qual arma usamos pra arrancar o couro dele
Vou deixar o link da matéria da IGN, assistam os vídeos pelo player da matéria mesmo, os outros ficam dando erros (que tosqueira...).
http://wii.ign.com/articles/915/915744p1.html
O Gametrailers liberou apenas um vídeo novo, que é justamente a demonstração da parte técnica do jogo. Tudo que foi falado lá no começo da matéria está no vídeo. Muito bacana (dica: baixem o vídeo e assistam, demora mais pra abrir do que pra baixar).
http://www.gametrailers.com/player/40747.html
Bom galera, simplesmente incrível!!! A qualidade visual do jogo melhorou bastante, e o tal "all-seeing-eye" está com um detalhamento absurdo!!! Reparem bem no trailer do Gametrailers, incrível como ficou bom!! Hype nas alturas!!!
[:king][:king][:king]
A IGN está fazendo a cobertura da "Nintendo US Press Conference ", ou seja, uma conferência da Big N. O principal game mostrado lá é - vejam só - The Conduit!!!
Pedaços interessantes da matéria:
"Unsurprisingly, the beautiful project was one of the standouts at the conference, a truth that Nintendo itself seemed to realize: the company alloted lengthy time for the game in its media briefing, enabling HVS' Eric Nofsinger to take the stage and give a full demo of The Conduit in motion. [COLOR="Red"](No other third-party titles were singled out in this manner.)[/COLOR] Afterward, crowds gathered around the shooter on a regular basis -- it proved to be the most popular title at the summit, more so even than MadWorld (still unplayable) and Call of Duty: World at War. "
A parte negritada diz que a Nintendo deixou os caras da High Voltage subirem no palco e mostrarem The Conduit. Foi a única third-party que pode fazer isso. Na minha opinião, demonstra que a Nintendo está dando ares de "carro-chefe hardcore" pro jogo.
"Two Conduit game kiosks were situated smack-dab in the middle of MadWorld and Call of Duty: World at War -- tough competition to be sure. Telling, though, was that High Voltage's game continually drew the biggest crowds. Activision's wartime shooter looks surprisingly good on Wii, but it is no match for the crisp visuals and effects-drenched presentation of The Conduit. The project's graphics have seen some notable improvements since we last went hands-on with the shooter. For example: a new depth-of-field blur designed to differentiate between foreground and background objects; added particle effects to explosions and gunfire; improved water transparencies and a newly implemented level of detail system that swaps in crisper textures as gamers draw closer to walls and structures. The only visual drawback we noticed -- and you will probably be able to see some of this in our provided videos -- is that the title's framerate occasionally drops. It will, according to HVS, run at 30 frames per second when it's done. It's important to note that The Conduit remains in pre-alpha state."
Resumindo, o estande do game estava no meio de COD: World at War e Madworld, mas era sem dúvida o mais lotado. A partir daí começa o baba ovo sobre o quão magníficos estão os gráficos. Quem entrou em sites de notícia pra ver os novos vídeos (liberados ontem), com certeza se apavorou também. Um novo "depth-of-field" foi mostrado ("borra" a imagem que não está focada), mais efeitos de partícula, transparência da água e outras cositas más. :konglove:
"The team is hard at work adding new kill animations to the 15-plus enemy types featured in the shooter. The plan is to run unique death animations for all of the various guns, so if you shoot an alien or guard with a rocket launcher, he will die dramatically different than he might with a bullet from a handgun. "
Os caras querem implementar um sistema em que a animação do bicho morrendo muda dependendo qual arma usamos pra arrancar o couro dele
Vou deixar o link da matéria da IGN, assistam os vídeos pelo player da matéria mesmo, os outros ficam dando erros (que tosqueira...).
http://wii.ign.com/articles/915/915744p1.html
O Gametrailers liberou apenas um vídeo novo, que é justamente a demonstração da parte técnica do jogo. Tudo que foi falado lá no começo da matéria está no vídeo. Muito bacana (dica: baixem o vídeo e assistam, demora mais pra abrir do que pra baixar).
http://www.gametrailers.com/player/40747.html
Bom galera, simplesmente incrível!!! A qualidade visual do jogo melhorou bastante, e o tal "all-seeing-eye" está com um detalhamento absurdo!!! Reparem bem no trailer do Gametrailers, incrível como ficou bom!! Hype nas alturas!!!
[:king][:king][:king]