siarraweb
Presidente dos Sonystas
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A 'virtual range' will be included from the main menu. Here you can test the huge amount of weapons in MGS4 as well as the various advanced CQC techniques in the game.
The game will feature various details to play around with such as highly detailed and fashionable consumer gadgets. PsP (?) sunny does...
MGS4 has been 4 years in development.
There will be one hell of a big bang of a final to the game. Not a whimper. This will blow you away.
Snake is a slave to injections that keep him alive.
The sneaking play of the originals with it's air ducts and cameras has now become a fast pace living battlefield of traps and innovations.
The control system is 'revised and improved'
The Gekkou (the mechs with organic legs that make mooing sounds) will work in packs to hunt you down. They can sense past your optic camo if they think something is amiss.
Snake will have two new energy bars that makes Snakes advanced age impossible to ignore:
Stress: This rises in response to fight conditions. This can work with him, giving him hightened senses such as accuracy and sustained damage being halved. But if in this condition for too long, snake will crash causing him to become exposed to his illness. a drag on a cig will help him calm down however.
Psyche: This affects your general state of mind in the field.The balancing of these two bars will affect your progress.
You can use a camera to sneak away from your mission objectives and record incidents happening on the battlefield in secret. Some can be 'unpredictable and dangerous' There is something special about the camera this time around but EDGE were not allowed to say what.
There is a "surprising degree of explorative freedom" in the game. You can choose to engage in battles if you wish, or just ignore them. Friends and enemies can be gain this way if you do choose to help one side out.
Productions values transcend modern video games: A Hollywood grade surround sound and moving track score by Harry Gregson Williams. Electrifying cut scenes and a sense of closure "more suited to Return of the King than Halo 3".
There is so much tucked away in the game that some things won't be discovered until months or even years after your first play.
Kojima says: As for future MGS I would love to produce rather than direct. But as far as Snake is concerned, this is it. It's over".
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=274508
:arrow: Vai haver uma arena virtual no menu principal onde podemos experimentar todas as armas de mgs4 tal como as tecnicas de combate corpo-a-corpo.
:arrow: o jogo vai estar cheio de detalhes para brincar com as engenhocas.
:arrow: mgs4 ´tem estado a ser feito há 4 anos.
:arrow: vai haver um enorme big bang no final do jogo, sem brincadeiras, isto vai arrasar com todos...
:arrow: o snake é um escravo das injecções que são o que o mantêm vivo.
:arrow: a parte das escondidas dos outros mgs com as ventilações e cameras e erc tornaram-se agora numa rápida vivência de inovações e armadilhas num campo de batalha..
:arrow: o sistema de controle foi revisto e melhorado
:arrow: os Gekkou (mechs com as pernas que parecem vacas a mugir :p) irão funcionar em grupos que nos irão caçar... conseguem ver além da nossa camuglagem.
:arrow: o snake vai ter 2 barras de energia que faz com a idade avançada do snake seja impossibel de ignorar (despertador para os habituais comprimidos de viagra :D )
:arrow: stress: isto afecta o estado geral nas condições de luta, pode funcionar para nós em que nos dá sentidos mais apurados e danos mais ocntrolados, mas se durar muito, o snake poderá ter um colapso fazendo com que fique exposto... no entanto nada que um cigarro não ajude :D
:arrow: psyche: isto afecta o sestado da mente do snake no campo de batalha, o bom balancemento destas 2 barras irão afectar o nosso progresso.
:arrow: podemos usar a camera para escparmos um pouco aos nossos objectivos da missão e relembrar incidentes passados no campo d ebatalha em segredo.
:arrow: alguns flashbacks poderão ser imprevisiveis e perigosos.. há algo de muito especial com esta camera, mas neste momento a EDGE não pode falar nisso..
:arrow: existe um surpreendente nivel de liberdade de exploração, podemos escolher entre entrar nas batalhas se assim o quisermos ou simplesmente ignora-las, amigos ou inimigos poderão ser ganhos assim...
:arrow: os niveis de produção deste jogo transcendem os videojogos modernos.
:arrow: com um nivel de hollywood sonoro, cenas eletrificantes e uma sensação de fim de saga ao nivel d eum return of the king do que propriamente um halo 3..
:arrow: existe muito mais coisas do jogo que só serão descobertas no jogo meses, quiçá até anos depois de o jogarmos...
:arrow: sobre um MGS5 , kojima diz que adorava produzir o jogo, em vez de o dirigir, mas no que diz respeito ao snake, esqueçam, acabou... (snake morre em mgs4!??!! [karrepio] )
e o jogo que nunca mais sai!!!!!!!!!!!!!
The game will feature various details to play around with such as highly detailed and fashionable consumer gadgets. PsP (?) sunny does...
MGS4 has been 4 years in development.
There will be one hell of a big bang of a final to the game. Not a whimper. This will blow you away.
Snake is a slave to injections that keep him alive.
The sneaking play of the originals with it's air ducts and cameras has now become a fast pace living battlefield of traps and innovations.
The control system is 'revised and improved'
The Gekkou (the mechs with organic legs that make mooing sounds) will work in packs to hunt you down. They can sense past your optic camo if they think something is amiss.
Snake will have two new energy bars that makes Snakes advanced age impossible to ignore:
Stress: This rises in response to fight conditions. This can work with him, giving him hightened senses such as accuracy and sustained damage being halved. But if in this condition for too long, snake will crash causing him to become exposed to his illness. a drag on a cig will help him calm down however.
Psyche: This affects your general state of mind in the field.The balancing of these two bars will affect your progress.
You can use a camera to sneak away from your mission objectives and record incidents happening on the battlefield in secret. Some can be 'unpredictable and dangerous' There is something special about the camera this time around but EDGE were not allowed to say what.
There is a "surprising degree of explorative freedom" in the game. You can choose to engage in battles if you wish, or just ignore them. Friends and enemies can be gain this way if you do choose to help one side out.
Productions values transcend modern video games: A Hollywood grade surround sound and moving track score by Harry Gregson Williams. Electrifying cut scenes and a sense of closure "more suited to Return of the King than Halo 3".
There is so much tucked away in the game that some things won't be discovered until months or even years after your first play.
Kojima says: As for future MGS I would love to produce rather than direct. But as far as Snake is concerned, this is it. It's over".
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=274508
:arrow: Vai haver uma arena virtual no menu principal onde podemos experimentar todas as armas de mgs4 tal como as tecnicas de combate corpo-a-corpo.
:arrow: o jogo vai estar cheio de detalhes para brincar com as engenhocas.
:arrow: mgs4 ´tem estado a ser feito há 4 anos.
:arrow: vai haver um enorme big bang no final do jogo, sem brincadeiras, isto vai arrasar com todos...
:arrow: o snake é um escravo das injecções que são o que o mantêm vivo.
:arrow: a parte das escondidas dos outros mgs com as ventilações e cameras e erc tornaram-se agora numa rápida vivência de inovações e armadilhas num campo de batalha..
:arrow: o sistema de controle foi revisto e melhorado
:arrow: os Gekkou (mechs com as pernas que parecem vacas a mugir :p) irão funcionar em grupos que nos irão caçar... conseguem ver além da nossa camuglagem.
:arrow: o snake vai ter 2 barras de energia que faz com a idade avançada do snake seja impossibel de ignorar (despertador para os habituais comprimidos de viagra :D )
:arrow: stress: isto afecta o estado geral nas condições de luta, pode funcionar para nós em que nos dá sentidos mais apurados e danos mais ocntrolados, mas se durar muito, o snake poderá ter um colapso fazendo com que fique exposto... no entanto nada que um cigarro não ajude :D
:arrow: psyche: isto afecta o sestado da mente do snake no campo de batalha, o bom balancemento destas 2 barras irão afectar o nosso progresso.
:arrow: podemos usar a camera para escparmos um pouco aos nossos objectivos da missão e relembrar incidentes passados no campo d ebatalha em segredo.
:arrow: alguns flashbacks poderão ser imprevisiveis e perigosos.. há algo de muito especial com esta camera, mas neste momento a EDGE não pode falar nisso..
:arrow: existe um surpreendente nivel de liberdade de exploração, podemos escolher entre entrar nas batalhas se assim o quisermos ou simplesmente ignora-las, amigos ou inimigos poderão ser ganhos assim...
:arrow: os niveis de produção deste jogo transcendem os videojogos modernos.
:arrow: com um nivel de hollywood sonoro, cenas eletrificantes e uma sensação de fim de saga ao nivel d eum return of the king do que propriamente um halo 3..
:arrow: existe muito mais coisas do jogo que só serão descobertas no jogo meses, quiçá até anos depois de o jogarmos...
:arrow: sobre um MGS5 , kojima diz que adorava produzir o jogo, em vez de o dirigir, mas no que diz respeito ao snake, esqueçam, acabou... (snake morre em mgs4!??!! [karrepio] )
e o jogo que nunca mais sai!!!!!!!!!!!!!