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[BOMBA] Streets Of Rage 4



Dark Tomorrow

Bam-bam-bam
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Kkkk, tão deixando o Axel aceitável depois q zerei o arcade no mania com ele, providencial! Super rápido! Parabéns DotEmu, nem sofri.
 

Darpa Chief

Habitué da casa
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Caracas.. Mais de R$100,00 na PSN. Até ia comprar esse game, mas achei o preço meio non-sense...

Visualizar anexo 130233
Cara, tambem achava isso. Mas foi a grana mais bem gasta de todos os games que já adquiri digital. Ainda mais se você tiver alguem para jogar junto, ha poucos multiplayers mais viciantes. Sou fã do SOR 2, mas esse superou qualquer expectativa que eu tinha, não há como nao dizer que é o melhor game da franquia. E pra mim o melhor beat em up de todos os tempos.
 


Metal God

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Estou ansioso pelo update com correção de bugs e melhorias na jogabilidade, que foi prometido.
 

Palmeirista

Bam-bam-bam
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Ainda não peguei o jogo por conta disso.
Acho muita sacanagem pagar 100 reais em um jogo na qual em outra plataforma paga-se 1 real.
 

Metal God

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Jogo que nunca entra em promoção :ksnif
Ainda não peguei o jogo por conta disso.
Acho muita sacanagem pagar 100 reais em um jogo na qual em outra plataforma paga-se 1 real.
gamepass por 1 cloroquina
Possivelmente, o jogo nunca entrar em promoção seja pelo fato dele custar 1 real no game pass. São opções da produtora colocar o jogo a 100 reais numa plataforma e praticamente de graça em outra. A mãe sonia provavelmente não quis abrir mão de seus lucros enquanto que o concorrente aceitou subsidiar o jogo para seus assinantes.
 

Creature

Bam-bam-bam
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Esse jogo vale 100 conto. Sem choradeira.

Só estou fazendo as contas aqui do dinheiro que gastei com outras coisas que me arrependi, vou dar como exemplo alguns filmes que não gostei:

Esquadrão suicida, Star Wars episódios 8 e 9, Uber de ida e volta pro cinema... só nisso já tem quase 100 reais.

Streets of Rage tu vai jogar e será feliz em todos os momentos. Só vai passar um pouco de raiva quando o Galsia te esfaquear. Fora isso, é só alegria.
 

ʜᴇʟʟʀᴀɪsᴇʀ

Zima Blue
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Esse jogo vale 100 conto. Sem choradeira.

Só estou fazendo as contas aqui do dinheiro que gastei com outras coisas que me arrependi, vou dar como exemplo alguns filmes que não gostei:

Esquadrão suicida, Star Wars episódios 8 e 9, Uber de ida e volta pro cinema... só nisso já tem quase 100 reais.

Streets of Rage tu vai jogar e será feliz em todos os momentos. Só vai passar um pouco de raiva quando o Galsia te esfaquear. Fora isso, é só alegria.
Também acho que depende do gosto, pra saber se vale ou não. SoR 4 é disparado o meu jogo favorito do ano (desconsiderando Persona 5 Royal), e eu prefiro pagar 250 nele do que em Doom Eternal, The Last of Us 2, Ghost of Tsushima, FF7 e vários outros AAA que saíram esse ano.
 

Takayuki Yagami

Bam-bam-bam
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Eu não duvido que esse jogo vale 100 reais.
É que eu praticamente nunca compro nada na PS Store fora de promoção (toda semana tem)

Mas se fosse um remake de Final Fight ou um Final Fight novo e caprichado, possivelmente compraria na pré-venda. Streets pode ser melhor, mas FF é especial pra mim.
 

joao perreira

Bam-bam-bam
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PC também?
Acho melhor ter o jogo no PS4.
Mas o que eu realmente queria era mídia física por um preço que não fosse 600 reais.
sim
assine o pacote ultimate que é 1 real também
porém eu acho melhor assinar o pacote mais simples

Estou ansioso pelo update com correção de bugs e melhorias na jogabilidade, que foi prometido.
isto tudo já saiu tem tempo
até postaram aqui as mudanças
 

Metal God

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sim
assine o pacote ultimate que é 1 real também
porém eu acho melhor assinar o pacote mais simples


isto tudo já saiu tem tempo
até postaram aqui as mudanças
Postaram os vídeos das mudanças que estavam em andamento. Acho que o pack com o update não saiu ainda
 

LuffyKurosaki

Bam-bam-bam
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Streets of Rage 4 celebra 1.5 milhões de downloads com actualização
Chegaram novos conteúdos.

Streets of Rage 4 recebeu uma nova actualização que implementa diversas melhorias, novos conteúdos e através da qual são comemorados os mais de 1.5 milhões de downloads registados.

A DotEmu, LizardCube e Guard Crush Games apresentaram uma nova actualização para Streets of Rage 4 que implementa mais de 80 ajustes efectuados com base no feedback da comunidade.

O jogo já conta com mais de 1.5 milhões de downloads e através desta actualização, os jogadores recebem mais motivos para continuar a jogar este sensacional Streets of Rage 4. Entre os exemplos dados para os ajustes estão as melhorias a Axel e Cherry.

A partir de agora, Axel move-se mais rapidamente e o tempo de recuperação de alguns movimentos foi reduzido, enquanto Cherry também ficou mais forte graças ao seu soco voador que se tornou totalmente invencível.

A equipa já tinha prometido grandes novidades e expansões, sendo esta grande actualização o primeiro passo para apoiar Streets of Rage 4.



 

Danilo Souza

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Streets of Rage 4 celebra 1.5 milhões de downloads com actualização
Chegaram novos conteúdos.

Streets of Rage 4 recebeu uma nova actualização que implementa diversas melhorias, novos conteúdos e através da qual são comemorados os mais de 1.5 milhões de downloads registados.

A DotEmu, LizardCube e Guard Crush Games apresentaram uma nova actualização para Streets of Rage 4 que implementa mais de 80 ajustes efectuados com base no feedback da comunidade.

O jogo já conta com mais de 1.5 milhões de downloads e através desta actualização, os jogadores recebem mais motivos para continuar a jogar este sensacional Streets of Rage 4. Entre os exemplos dados para os ajustes estão as melhorias a Axel e Cherry.

A partir de agora, Axel move-se mais rapidamente e o tempo de recuperação de alguns movimentos foi reduzido, enquanto Cherry também ficou mais forte graças ao seu soco voador que se tornou totalmente invencível.

A equipa já tinha prometido grandes novidades e expansões, sendo esta grande actualização o primeiro passo para apoiar Streets of Rage 4.



Lembraram do Axel? :klol
 

EvilMonkey

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Segue lista de correções da atualização

[GENERAL GAMEPLAY ENHANCEMENTS]

Specials and star move can interrupt all hitstun state including air
Specials can interrupt hit freeze
Faster jump start for SOR4 characters

[SOR4 CHARACTERS: FIXES AND ENHANCEMENTS]

AXEL SOR4:

Improved move speed
Added better recovery on-air special
Added additional invincibility frames on grand upper start-up
Added grand upper on the ground (OTG) property
Improved grand upper that now travels farther
Added neutral special OTG property
Neutral specials have now less hit freeze
Pipe swings have now less recovery
Improved air special: all hits connect when OTG + ignore weight class
Lowered defensive cost
Rescaled damage on grand upper
Fwp special better hitbox
Buff charge kick wall damage
Infinite stun-lock fix
Special pipe goes farther

CHERRY SOR4:

Cherry can now jump cancel after uppercut combo and grab uppercut
Added 2 frames stun on punches
Cherry’s flying punch from combo is now fully invincible
Cherry’s charged flying punch is invincible before hit
Full invulnerability during fall is removed
Special forward is faster
Damage Buff
Back throw works in corners
Pogo kick can hit OTG
Cherry damages are rescaled on normal combo

FLOYD SOR4:

Floyd’s attack x3 infinite is fixed
Neutral special life costs adjustment
Floyd can no longer reset his grab move counter by jumping
Special take less HP

BLAZE:

Reduced vertical speed on juggle neutral special
Reduced vertical speed on juggle back attack
Blaze’s back attack has a high bounce
Jump cancel on combo kick 1st hit

ADAM:

Fixed Infinite loop
Added neutral special OTG property

[RETRO CHARACTERS: FIXES AND GAMEPLAY ENHANCEMENTS]

AXEL SOR1:

Added invincibility on headbutt

BLAZE SOR1:

Hitting behind with flip kick

ADAM SOR1:

Combo feels more like the original
Added body hit property to his last kick in combo as in original SOR1
Infinite fix

AXEL SOR2:

Fixed Star Move not recovering green health

MAX SOR2:

Atomic drop recovery is now shorter and bigger aoe

SKATE SOR3:

Damage nerf on blitz

AXEL SOR3:

Infinite fix
Increased run speed (+10%)
Fixed Star Move not recovering green health

SHIVA SOR3:

Nerfed Blitz damage
Fixed hitbox on Star Move

[BOSS: FIXES AND ENHANCEMENTS]

Diva:
Bug fix Diva never going in phase 2.
Diva charge is slower.
No armor on kicks.
Electric area disappears faster.
Diva has longer preparation for snake bite.
Diva snake bite has less depth.
Commissioner Stage 2:
Balancing.
Commissioner has longer charge punch time + lower dash grab hitbox.
Estel:
Police attacks are easier to dodge.
Barbon:
Barbon kicks can hit another player after impact.
Shiva:
Smaller hitbox on palm moves.
Shiva double has a chance to align with the player (instead of being full random).
Commissioner Stage 7:
Fewer armor moves.
Riha & Beyo:
Beyo is a little faster.
No more armor moves for Beyo.
Armor finishes sooner for Riha’s moves.
Less fire pond (lesser time and bigger cooldown).
Riha fire aoe moves are slower.
Max:
Throw aoe damage nerf.
Some AI fixes.
Can’t combo the player anymore with 3 shoulder tackles.
Ms.Y:
Mr.Y is now harder to defeat
Elite Shadow reinforcements during the fight.
Mr. Y:
MrY stage 11 harder.
MrY stage 12 evades more.
Robot:
Mr.Y and Ms.Y final fight lasts longer (before the robot appearance)
Some robot hitboxes are smaller.
Legs positions have changed.
Twin getting into the robot regains full life.
Additional damages on the robot.
Fixed a bug preventing Mr.Y from throwing grenades.
Spider robot now has the same attacks in phase 1 & 2.
Fix a bug with Ms.Y not grabbing in stage 12 last fight.
STAGES / ENEMIES:
Galsia weapon hitbox nerf.
Stage 9:
Apple added in the changing room.
1 apple upgraded to chicken.
Stage 12:
Less green life at the beginning.
Fixed pheasant and sparrow rising move not triggering properly.
Shorter electric vial time.
Steam hazards hitbox reduced.
Lots of enemies rising armor moves removed/nerfed.
Karate:
Longer parry recovery time.
Easier massive punch dodge.
Caramel and Candy:
Headbutt nerf: hitbox + hitbox depth nerf.
Lower hp.
DIAMOND / palettes:
Jump kick track less.
Slap is slower.
Dylan:
No armor.
Raven / palettes:
Slower kicks.
Slower knee while rising.
Turn toward the target when rising.
Taser Cop:
Slower start up.
Smaller hitbox height.
Less HP.
Bronze enemy is not armor anymore during his attack.
Donovan and palettes have a slower jab punch.
Lower nb of hits to destroy bikes : 3.
Big Ben / Gourmand:
Gourmand jump attack tracks less.
Gourmand doesn’t do 2 hits anymore with air attack.
Armor removed on Big Ben fire attack.
Elite Cop:
Slower shield regeneration.
Slower attack.
Boss Rush:
Barbon clone bug fixed.
Signal R & D:
Faster walk speed before grab.
VARIOUS
In Battle Mode, special burst would be very annoying, so it is deactivated.
Enemies hurtbox while jumping on screen is bigger.
You can pick up an item that is in the air if it is in your character height.
All characters can hit at point blank.
You cannot charge a move while doing a charged move.
Forward specials are not triggered when pressing up or down.
Wall bounces increments the combo counter.
A character that is in « Body Hit » mode will collide more easily with other characters.
Nora palettes aren’t armor anymore.
Donovan can hold a hammer.
Gold reinforcements on stage 10 boss.
Stage 11 more score items on the plane.
Stage 12 ninja floor changed a little (removed spike ball, added Big Bens).
Faster transition on stage 1_2.
Donovan with a hammer on stage 3_1.
Boss Rush MrY & MsY robot trigger threshold as in Story Mode.
Bikes are now breakable in Stage 6.
Walking upward in front of Roo makes spawn 3 vials.
Score : combo bonuses don’t have a point limit now.
Better reinforcements spawn code preventing some reinforcements from spawning out of bounds.
Combo counters stay alive when hitting shields or guards.
Falling into holes breaks the combo.
Lowered Koobo control weapons number (2 flying at the same time).
Fixing Grenade throwers on roff throwing their grenades out of bounds.
Damage reduced on players when comboed by enemies.
Fixed a bug where you could infinite combo an enemy and refill his life.
Fixing pickup bug when several items overlap.
Weapons start flashing in red at 1/3 life (instead of 1/2).
Sledgehammer freeze reduced a bit.
Fixed input bug when canceling blitz by fwd special near a wall.
Fixed some scripting issues in 5-2 bar fight.
Better reinforcements spawning.
Throwing knives does 36 damage instead of 35 preventing some weird 0hp enemy situations.
Some K-washi shield issues fixed.
Retro Shiva boss fight reworked.
Added 10 frames of stun after vault jump.
Pummel moves fix preventing some infinite.
Source: Steam
 
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