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Tópico oficial Cyberpunk 2077 | Ultimate Edition

MobiusRJ

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To achando engraçado a galera reclamando de bugs grotescos q atrapalham o progresso do game. To jogando tanto no PS5 quanto no PC (no cross save) e até agora só tive 1 bug q me fez precisar voltar o save, e msm assim após isso, consegui finalizar a missão.

O restante eram bugs menores desses engraçados de personagem preso na parede e etc. Nada q atrapalhasse a experiencia.
 

brturbo300

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Estou jogando de pistolinha + moral, o bagulho tá insano. Dificuldade nunca foi o forte de CB, mas com a nova árvore eu nem puxo mira na maioria das vezes.

To achando engraçado a galera reclamando de bugs grotescos q atrapalham o progresso do game. To jogando tanto no PS5 quanto no PC (no cross save) e até agora só tive 1 bug q me fez precisar voltar o save, e msm assim após isso, consegui finalizar a missão.
Até agora não passei por isso na 2.0, comecei de um save no início do ato 2, não quis jogar do início.
 

MobiusRJ

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Pior que o jogo ainda continua quebrado, inacreditável essa CD. Vários momentos tem "glitchs visuais", espasmos na tela. Você sente que o jogo tá gambiarrado por trás, não é consistente. Lógico que dá pra jogar e atrapalha pouquíssimo, mas toda vez que isso acontece você lembra que mesmo 2 anos de atualização não resolveram certas bizarrices.

No Day One de Starfield, em 10h de jogo eu não tive metade dos problemas que tive no Cyberpunk hoje, em 2023. O @Mausypon fez aquele tópico comparando os dois de pura pirraça, depois vem chorar de "flame".
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VS

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Pois é! Fazer o q!?
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Giant Enemy Crab

Wyrd biõ ful ãræd
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Isso que esqueci de gravar a cara de platina dos NPC's. Bug ou porquisse na iluminação faz o povo parecer aquele genérico do primeiro filme do Deadpool.


2023....

a 3 anos atras tem post meu nesse mesmo tópico gravando a mesma coisa, a diferença daquele pra esse, dessa vez, eu selecionei uma quest indicando ser da DLC phantom liberty, quase 3 anos pra arrumar isso.
 
Ultima Edição:

Receita Federal

Imposto NÃO é roubo!
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Isso que esqueci de gravar a cara de platina dos NPC's. Bug ou porquisse na iluminação faz o povo parecer aquele genérico do primeiro filme do Deadpool.


2023....

a 3 anos atras tem post meu nesse mesmo tópico gravando a mesma coisa, a diferença daquele pra esse, dessa vez, eu selecionei uma quest indicando ser da DLC phantom liberty, quase 3 anos pra arrumar isso.


É uma homenagem aos clássicos de 16 / 32 bit!
 

OUTKAST

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PATCH 2.01


Patch 2.01 for Cyberpunk 2077 and Phantom Liberty is being rolled out on PC, PlayStation 5 and Xbox Series X|S. It fixes the most common issues players have encountered and improves overall performance on all platforms, especially in Dogtown.

For details, check out the list of changes below:


Phantom Liberty-specific
  • Balls to the Wall - When talking to Paco, repeating the blue dialogue option from the Corpo lifepath will no longer block progress.
  • Dog Eat Dog - Fixed an issue where it was possible to earn multiple Relic points by triggering the first meeting with Songbird more than once.
  • Firestarter - Fixed an issue that could cause V to get stuck in the wall or roof after performing a Finisher on Kurt Hansen.
Moving Heat
  • Fixed an issue that could cause all traffic to disappear after completing the quest.
  • Fixed an issue where triggering combat in the garage in specific scenarios could cause various disruptions to quest flow.

  • New Person, Same Old Mistakes - Fixed an issue where the gate to Bill's hot dog stand was closed.
Somewhat Damaged
  • Fixed an issue preventing the player from scanning the Neural Network system.
  • Various fixes for devices in the bunker.

  • The Killing Moon - Fixed an issue that caused the doors leading to the shuttle to not open.
You Know My Name
  • Fixed an issue where V could remain connected to the sniper nest, blocking quest progress, after repeatedly switching cameras at the end of the sequence.
  • Reed will now wear his party outfit during the dialogue with Songbird.

  • Addressed an issue where some phone calls necessary to continue the main story began with a delay.
  • Various visual fixes for animations, lighting, scenes, VFX, and more.
  • Performance improvements for both PC and consoles, especially in the Dogtown area.
Quests & Open World
  • Automatic Love - The distortion effect caused by talking to Johnny and selecting a specific dialogue option at the end of the quest will no longer persist on the screen.
  • Ghost Town - Fixed an issue where the quest could get stuck on the "Defeat Nash and his people" objective if the game was saved during combat prior to Update 2.0.
Gig: Breaking News
  • Fixed an issue where Ted Fox's car didn't spawn.
  • Fixed an issue where the gig wouldn't trigger after approaching the quest area.

  • Gig: Going-Away Party - Fixed an issue where it wasn't possible to get in the car with Flavio because it spawned underground.
  • Gig: The Lord Giveth and Taketh Away - Fixed an issue where the Militech SUV spawned underground.
Killing in the Name
  • Fixed an issue where leaving the quest unfinished could block clue scanning, preventing the player from progressing in many quests.
  • Fixed an issue where the Bartmoss Collective website wasn't visible in some cases.


  • Playing for Time - Fixed an issue where healing and radio icons disappeared from the HUD after the car chase with Takemura.
  • Space Oddity - Fixed an issue where the quest didn't activate if the location was approached prior to Update 2.0.
The Heist
  • Fixed an issue where Jackie wasn't present in front of the Afterlife.
  • Fixed an issue where, when riding the elevator to the 42nd floor with low FPS, V could fall through the floor and die.

  • The Prophet's Song - Fixed an issue where completing the quest could cause the police system to turn a blind eye to V's crimes.
  • The Ripperdoc - Fixed an issue where, if the player got into the driver's seat from the passenger seat, Jackie would return to the noodle stand and refuse to drive to the ripperdoc.
  • Fixed an issue where NCPD Scanner Hustles could remain uncompleted even after looting the necessary containers.
  • Fixed an issue where some Iconic weapons wouldn't appear on wall of the Stash in V's apartment.
  • Lowered the value of the Attribute check required to enter the area where the Thermal Katana can be looted.
Gameplay
  • Made it possible to properly switch to Arm cyberware by cycling through weapons.
  • Addressed an issue that could cause V to become invulnerable to all damage.
  • A wrecked NCPD cruiser without wheels won't be patrolling the streets of Night City anymore.
  • Fixed an issue where some obsolete mods in the Inventory and Stash weren't properly exchanged for a new weapon mod.
  • Fixed an issue where weapons obtained pre-Update 2.0 could have a Tier that's too high when compared to the player's level.
  • Removed various obsolete Crafting Specs.
  • Disassembling a Budget Arms Slaught-O-Matic will now give 1 crafting component.
PC-specific
  • Fixed an issue where the UI could show controller inputs when playing on keyboard and mouse.
  • Players unable to get achievements due to an issue that prevented Phantom Liberty achievements from unlocking on PC before a backend fix implemented on the day of the release will have them retroactively unlocked on GOG and Steam after loading a save from that playthrough. For the Epic Games Store, the issue is still under investigation.
  • Fixed an issue where, after installing Update 2.0 but not the expansion on GOG, a pop-up saying "Phantom Liberty downloaded - please return to the main menu to access new content" could appear in the in-game menu.
  • Improved image quality of DLSS Ray Reconstruction in the Ultra Performance setting.
Console-specific
  • Addressed the issue of corrupted saves on PlayStation by increasing the maximum save file size limit. Note: this won't fix saves corrupted before the update.
  • Fixed an issue where launching the game without an internet connection would prompt the player to log into GOG My Rewards again.
Miscellaneous
  • Various crash fixes on PC and consoles.
  • Vehicle radio volume has been adjusted so it's no longer too quiet compared to other sounds in the game. If you've turned down the volume of other sounds in order to better hear the radio, you may want to re-adjust the volume before you continue playing.
  • Added sounds for the Basilisk that were missing.
  • Fixed an issue where the player could earn an infinite score in Trauma Drama by shooting at enemies dropping from a helicopter repeatedly.
  • Growl FM and Dark Star websites will now be visible when playing without Phantom Liberty.
  • Fixed an issue where disconnecting the internet didn't result in an error message being displayed in My Rewards and Cross Progression tabs.
  • The song History by Gazelle Twin and Trash Generation will now be disabled when the "Disable Copyrighted Music" option is turned on.
  • Fixed an issue where hair didn't cast shadows when Ray Tracing was enabled.
  • Players who pre-ordered Phantom Liberty but didn't get the Quadra Sport R-7 "Vigilante" will now receive it.
  • Several improvements and changes to Ukrainian localization, including fixes for lines where the translation lost its original meaning.
REDmod
  • Fixed an issue where tweak mods would not compile in REDmod.
  • Added Phantom Liberty support to REDmod.
 


Devon_

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PATCH 2.01


Patch 2.01 for Cyberpunk 2077 and Phantom Liberty is being rolled out on PC, PlayStation 5 and Xbox Series X|S. It fixes the most common issues players have encountered and improves overall performance on all platforms, especially in Dogtown.

For details, check out the list of changes below:


Phantom Liberty-specific
  • Balls to the Wall - When talking to Paco, repeating the blue dialogue option from the Corpo lifepath will no longer block progress.
  • Dog Eat Dog - Fixed an issue where it was possible to earn multiple Relic points by triggering the first meeting with Songbird more than once.
  • Firestarter - Fixed an issue that could cause V to get stuck in the wall or roof after performing a Finisher on Kurt Hansen.
Moving Heat
  • Fixed an issue that could cause all traffic to disappear after completing the quest.
  • Fixed an issue where triggering combat in the garage in specific scenarios could cause various disruptions to quest flow.

  • New Person, Same Old Mistakes - Fixed an issue where the gate to Bill's hot dog stand was closed.
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  • Various fixes for devices in the bunker.

  • The Killing Moon - Fixed an issue that caused the doors leading to the shuttle to not open.
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  • Reed will now wear his party outfit during the dialogue with Songbird.

  • Addressed an issue where some phone calls necessary to continue the main story began with a delay.
  • Various visual fixes for animations, lighting, scenes, VFX, and more.
  • Performance improvements for both PC and consoles, especially in the Dogtown area.
Quests & Open World
  • Automatic Love - The distortion effect caused by talking to Johnny and selecting a specific dialogue option at the end of the quest will no longer persist on the screen.
  • Ghost Town - Fixed an issue where the quest could get stuck on the "Defeat Nash and his people" objective if the game was saved during combat prior to Update 2.0.
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  • Fixed an issue where Ted Fox's car didn't spawn.
  • Fixed an issue where the gig wouldn't trigger after approaching the quest area.

  • Gig: Going-Away Party - Fixed an issue where it wasn't possible to get in the car with Flavio because it spawned underground.
  • Gig: The Lord Giveth and Taketh Away - Fixed an issue where the Militech SUV spawned underground.
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  • Fixed an issue where leaving the quest unfinished could block clue scanning, preventing the player from progressing in many quests.
  • Fixed an issue where the Bartmoss Collective website wasn't visible in some cases.


  • Playing for Time - Fixed an issue where healing and radio icons disappeared from the HUD after the car chase with Takemura.
  • Space Oddity - Fixed an issue where the quest didn't activate if the location was approached prior to Update 2.0.
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  • Fixed an issue where Jackie wasn't present in front of the Afterlife.
  • Fixed an issue where, when riding the elevator to the 42nd floor with low FPS, V could fall through the floor and die.

  • The Prophet's Song - Fixed an issue where completing the quest could cause the police system to turn a blind eye to V's crimes.
  • The Ripperdoc - Fixed an issue where, if the player got into the driver's seat from the passenger seat, Jackie would return to the noodle stand and refuse to drive to the ripperdoc.
  • Fixed an issue where NCPD Scanner Hustles could remain uncompleted even after looting the necessary containers.
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  • Lowered the value of the Attribute check required to enter the area where the Thermal Katana can be looted.
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  • Fixed an issue where some obsolete mods in the Inventory and Stash weren't properly exchanged for a new weapon mod.
  • Fixed an issue where weapons obtained pre-Update 2.0 could have a Tier that's too high when compared to the player's level.
  • Removed various obsolete Crafting Specs.
  • Disassembling a Budget Arms Slaught-O-Matic will now give 1 crafting component.
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  • Fixed an issue where the UI could show controller inputs when playing on keyboard and mouse.
  • Players unable to get achievements due to an issue that prevented Phantom Liberty achievements from unlocking on PC before a backend fix implemented on the day of the release will have them retroactively unlocked on GOG and Steam after loading a save from that playthrough. For the Epic Games Store, the issue is still under investigation.
  • Fixed an issue where, after installing Update 2.0 but not the expansion on GOG, a pop-up saying "Phantom Liberty downloaded - please return to the main menu to access new content" could appear in the in-game menu.
  • Improved image quality of DLSS Ray Reconstruction in the Ultra Performance setting.
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  • Addressed the issue of corrupted saves on PlayStation by increasing the maximum save file size limit. Note: this won't fix saves corrupted before the update.
  • Fixed an issue where launching the game without an internet connection would prompt the player to log into GOG My Rewards again.
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  • Added sounds for the Basilisk that were missing.
  • Fixed an issue where the player could earn an infinite score in Trauma Drama by shooting at enemies dropping from a helicopter repeatedly.
  • Growl FM and Dark Star websites will now be visible when playing without Phantom Liberty.
  • Fixed an issue where disconnecting the internet didn't result in an error message being displayed in My Rewards and Cross Progression tabs.
  • The song History by Gazelle Twin and Trash Generation will now be disabled when the "Disable Copyrighted Music" option is turned on.
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  • Added Phantom Liberty support to REDmod.
E travou de novo por aqui. Consegui criar um Corp, terminei o diálogo com Jackie, mas como estava com áudio em português e legendas em inglês (prefiro o contrário) salvei e voltei pra tela de título.. e o jogo travou (controle inoperante e som rolando).

Já tou achando que o problema é por causa dos saves antigos, alguma coisa tá gerando o problema. No próximo patch eu testo de novo, e antes de fazer o download vou apagar os saves da nuvem e locais.
 

OUTKAST

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CDPR has just announced that a live-action Cyberpunk 2077 project is in the works.

The project will be made with Anonymous Content, who has produced shows like True Detective and Mr. Robot, and movies like The Revenant and Spotlight. This is said to be “a live-action project set in the world of its best-selling video game, Cyberpunk 2077.”

That line alone says to me that this is almost certainly not going to be a direct adaptation of Cyberpunk 2077 starring V, Johnny and all the rest. Rather, a new story in the same universe, similar to what CDPR has already done with the Netflix anime Cyberpunk: Edgerunners and its first novel, Cyberpunk 2077: No Coincidence. As much as people like V, CDPR wants to expand the world of Cyberpunk and Night City. At least we assume this will be in Night City.

What is not confirmed is whether this will be a show or a movie, but given the state of content production in 2023, I would heavily lean toward this being a show rather than a blockbuster film. And given that CDPR already has a working relationship with Netflix well, I think you can see where this might be going. But that sort of partnership has not been announced yet. I’d be hoping for HBO instead.
 

Krion

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Realmente, para o mercado de games não representamos quase nada: :ktriste2

Austrália pop estimada ~26 milhões / no gráfico de vendas 2,8%

América do Sul pop estimada ~440 milhões / no gráfico de vendas 2,7%


c2077car.jpg
 
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DATUM

Lenda da internet
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Caramba, no gog só 10% e aqui no south América e 2.7 aqui no south América pensei que tinha vendido mais
Deve ser referente só para DLC, pois quando a divisão está por plataforma só tem o da nova geração.
 

CrivesRaid

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Realmente, para o mercado de games não representamos quase nada: :ktriste2

Austrália pop estimada ~26 milhões / no gráfico de vendas 2,8%

América do Sul pop estimada ~440 milhões / no gráfico de vendas 2,7%


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Agora que me atentei que os gráficos falam das vendas da DLC.
Os percentuais de venda do jogo na América do Sul deve ser um pouco melhor. Aqui para vender a DLC tem que rolar uma boa promoção rs
 

Piga

Alien Pro-Gear Spec!
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Pessoal, essa DLC e os updates de alguma forma libera as seguintes áreas que possui status de importante no mapa físico do jogo (edição de lançamento) mas que no game não foram terminadas? As áreas são essas:

Espaço Porto
Estação de tratamento de água
Estádio
Usina nuclear
Campo de petróleo
Linha de metrô

Tem mais, mas essas são as que eu lembro de cabeça agora.
 

OUTKAST

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  • CD Projekt RED reportedly invested around $103m to re-release and roll out an expansion for its game, Cyberpunk 2077.
  • These rising costs highlight a troubling industry trend, as increasingly expensive development processes may limit innovation and risk-taking.
  • Despite this, with past successes such as The Witcher 3, and recent surges in Cyberpunk 2077 sales, the company remains optimistic about its financial future.
 

Cloud Loirin

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To bem surpreso com o game, desde o lançamento com os bugs, e os problemas de save no meu PS4 eu tinha desistido de jogar.
Também tinha impressão meio errada do enredo da história mas to bem surpreso ainda mais com esse patch novo como ele melhorou muito o game, e no PS5 como estou jogando e realmente bem bonito o visual, para uma sequência eu acho que seria maneiro eles considerarem assim como GTA fazer a camera em terceira pessoa, por que e legal de ver os cosmeticos aplicados no personagem... o jogo e o enredo além de ter muita homenagem esta sendo muito bom de jogar e divertido.
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vjvirus

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Não zerei Phantom Liberty, e considerando que não joguei alguns pesos pesados do ano como Zelda TOTK...

Mas na boa, pessoalmente, acredito que se Cyberpunk tivesse lançado esse ano, com essa versão 2.0, seria meu GOTY de longe...

Eu consegui jogar a versão 1.5 e minha queixa era a gameplay muito simples e sem refino para um RPG... Conseguiram aprimorar, e muito, gameplay, cibernéticas, Skill Tree... Peguei um ou dois bugs até agora... Enfim que Jogaço...
 
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eu li que a DLC custou 80 milhoes de dólares sendo que 60 milhoes foi de desenvolvimento, me parece muito caro considerando o tamanho do mundo
 
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Pelo menos no PC cyberpunk nunca esteve ruim
Porém, na DLC, quando eu chego em dogtown percebo queda de frames acentuada. Até dá ara jogar mas nao fica fluido. Talvez eles tenham colocado muitos elementos nesse distrito (diferente de night city que apesar de ser uma grande cidade é relativamente vazia).

tem uma parte do jogo, no final, que é possivel tomar 2 decisoes. ajudar uma pessoa ou nao. Caso voce opte por ajudar o jogo trava, fica impossivel prosseguir. vou tentar novamente para ver se foi coisa temporaria.

Entao, considerando que 3 anos se passaram eles poderiam ter feito muito mais

Mas mesmo assim a expansão é divertida, as missoes secundarias tem historias unicas, não é algo generico e repetitivo.

Phantom liberty vendeu 3 milhoes de copias, a 30 milhoes de dolares cada dá 90 milhoes. Obviamente uns 20 a 30% nao deve ficar com a empresa, entao a receita líquida deve estar na casa dos 80 milhões. A margem de lucro foi muito pequena ou mesmo nula.
Para justificar uma nova DLC acredito que seria necessario vender entre 7 a 10 milhoes
 

vjvirus

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eu li que a DLC custou 80 milhoes de dólares sendo que 60 milhoes foi de desenvolvimento, me parece muito caro considerando o tamanho do mundo
Cara, na real a área é bem vertical e complexa (cheia de becos, vielas, escadas, túneis)... Na minha visão ficou muito consonante com o contexto e o histórico do local...

Não quero polemizar mas se comparar as cidades do Starfield, por exemplo, chega a ser vexatório...
 

vjvirus

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Pelo menos no PC cyberpunk nunca esteve ruim
Porém, na DLC, quando eu chego em dogtown percebo queda de frames acentuada. Até dá ara jogar mas nao fica fluido. Talvez eles tenham colocado muitos elementos nesse distrito (diferente de night city que apesar de ser uma grande cidade é relativamente vazia).

tem uma parte do jogo, no final, que é possivel tomar 2 decisoes. ajudar uma pessoa ou nao. Caso voce opte por ajudar o jogo trava, fica impossivel prosseguir. vou tentar novamente para ver se foi coisa temporaria.

Entao, considerando que 3 anos se passaram eles poderiam ter feito muito mais

Mas mesmo assim a expansão é divertida, as missoes secundarias tem historias unicas, não é algo generico e repetitivo.

Phantom liberty vendeu 3 milhoes de copias, a 30 milhoes de dolares cada dá 90 milhoes. Obviamente uns 20 a 30% nao deve ficar com a empresa, entao a receita líquida deve estar na casa dos 80 milhões. A margem de lucro foi muito pequena ou mesmo nula.
Para justificar uma nova DLC acredito que seria necessario vender entre 7 a 10 milhoes
Eu to jogando no PC, mas, acredito que pela densidade e complexidade do cenário, tem uma queda considerável de frames... Não atrapalha o jogo mas eu tenho um placa de vídeo forte...

Pelo que entendi a CD não vai produzir mais nada para o jogo... Vão focar no Cyberpunk 2 ou Orion...
 

Rafaelkar

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Alguém sabe dizer qual o melhor momento de começar a DLC Phantom Liberty? Não zerei o game e comecei um personagem do zero.

Ao final daquele ato com os Voodoo Boys, onde você conhece a Alt etc, a "Songbird" te chama e começa a DLC daí. É o melhor momento, né? Só ir seguindo a história agora? O jogo meio que te leva pra isso.
 

vjvirus

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Alguém sabe dizer qual o melhor momento de começar a DLC Phantom Liberty? Não zerei o game e comecei um personagem do zero.

Ao final daquele ato com os Voodoo Boys, onde você conhece a Alt etc, a "Songbird" te chama e começa a DLC daí. É o melhor momento, né? Só ir seguindo a história agora? O jogo meio que te leva pra isso.
Eu fiz exatamente isso... acho que se vc esperar muito fica meio high level... não sei se a dificuldade ajusta... eu estava no level 22...
 
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