As outras opções de End Game devem ir chegando ao jogo aos poucos, justamente para dar a idéia de que o jogo está evoluindo.
Também não é interessante dar muitas opções logo de cara porque fragmenta a base de jogadores, ir liberando os modos novos aos poucos é sempre a melhor opção.
De qualquer forma eu li em algum lugar que agora tem 3 Dark Zones diferentes, quero ver que história é essa.
Em relação ao end game, teremos uma nova facção que so aparece apos fecharmos a historia atingir o lvl 30. São chamados de Black Tusk e vao adicionar aquela dificuldade extra. Um pouco de info sobre eles:
New Faction: The Black Tusks
In The Division 2 the endgame is a major focus, and it will present you with a massive challenge unlike any you've faced before. The ragtag militias of the campaign will be elbowed out by the ultra-advanced Black Tusks, an invading faction whose tough-as-nails operators employ aggressive tactics, high-end weaponry, and deadly turret drones. They'll fight relentlessly for every inch of ground, and even players who make it to the level cap of 30 have a tough road ahead as the Black Tusks sweep in to take control of the capital.
“After certain key narrative events occur in the end game, a new faction will come into play,” Terry Spier said. “They are a heavily equipped paramilitary organization that is far more organized and much more deadly than the other factions.” “The Black Tusks invade the entire world,” he said. “They are filling the power vacuum left behind when you dismantle the other factions.”
They bring with them eight new archetypes for players to play against and a slew of new things to worry about. Spier explains. “This new unforeseen enemy changes the rules even further for the player. We’re going to challenge players to rethink all the tactics and habits that they’ve learned up to that point.”
Possessing an arsenal of high-tech weapons and gadgets that match your own, this new faction invades D.C. and actively tries to retake areas of the city--and even the Dark Zones. With one Dark Zone under occupation by the Black Tusk faction, which cycles to a different location every week, the occupied zones also remove certain handicaps from the base version of the PvPvE mode, particularly the normalization and the Rogue Functionality.
Junto com eles teremos também outras atividades no mundo aberto, como bloqueios, patrulhas de drone, em que termos que enfrentar.
Ja sobre a Dark Zone, termos 3: Sul, leste e oeste. Cada uma delas terá uma particularidade (ex: uma mais voltada a cqb, outra que favorece combates a longa distancia). Funcionarão como a dark zone atual, pvevp, mas teremos sempre uma das dz ocupadas. As ocupadas serão controladas pelos Black Tusks e terá fogo amigo habilitado e sem a marcacao de rogue. Maior risco, maiores recompensas (pense na dark zone logo que o jogo foi lançado).
Uma outra mudança foi que a capacidade de cada uma delas sera de 12 jogadores.