O que há de Novo?
Fórum Outer Space - O maior fórum de games do Brasil

Registre uma conta gratuita hoje para se tornar um membro! Uma vez conectado, você poderá participar neste site adicionando seus próprios tópicos e postagens, além de se conectar com outros membros por meio de sua própria caixa de entrada privada!

  • Anunciando os planos GOLD no Fórum Outer Space
    Visitante, agora você pode ajudar o Fórum Outer Space e receber alguns recursos exclusivos, incluindo navegação sem anúncios e dois temas exclusivos. Veja os detalhes aqui.


Tópico oficial Cyberpunk 2077 | Ultimate Edition

PC2

Lenda da internet
Mensagens
42.798
Reações
70.695
Pontos
1.899
Forçou e muito.

A situação do No Mans Sky era MUITO mas MUUUUUUITO mais complicada que cyberpunk hoje.
As promessas era muito mais complexas(de geração de planetas/floras/faunas/bases/histórias) e várias delas envolviam multiplayer(que complica centenas vezes mais), fora de ter vendido muito na pre-venda e tinha 1/20 da quantidade de pessoal e investimentos atuais e futuros que a cdprojekt tem para recuperação do projeto. NMS não tinha base nenhuma quase do que se propunha.

E a comparação com daikatana faz menor sentido, romero nunca soube dirigir jogo nenhum. Simplesmente enfiaram num dev isolado da ID.
CdProjekt já faz projetos de excelente qualidade.



Não estou falando que vão fazer A ou B, que vão corrigir ou não.
Mas sim que a situação do cp2077 é um passeio no parque perto do buraco do NMS estava.

Eu entendo o ódio perante ao jogo, mas não entendo o ódio perante esse "silêncio" que eles estão fazendo.
A melhor coisa que eles podem fazer é justamente ficar em silêncio e aprimorar o jogo, roadmap público só vai ter o mesmo efeito que tinham os acionistas na cola da bunda.


Ficavam lá atras reclamando dos patchs curtos e promessas.
Ai resolveram calar a boca e trabalhar e agora ficam reclamando que foram calar a boca e trabalhar.

Tá.
 

Giant Enemy Crab

Wyrd biõ ful ãræd
Mensagens
35.829
Reações
93.143
Pontos
1.353
To com raiva de mim mesmo.
Devia ter pedido o Refund lá atrás....

Escapei do Hype do Anthem , Escapei do Hype do Fallout 76,escapei do Hype de No Man´s Sky e acabei caindo no Hype de CyberPunk 2077....

O que me fez comprar o jogo na pré-venda foi na confiança que tive que a CD Project Red iria Inovar com o sistema de "escolher seu caminho" no inicio iria impactar no desenrolar da historia...
Além de ter quests que poderiam modificar a "historia" fazendo com que você tenha diversos SAVES para ver o fechamento das mesmas
Com uma promessa de uma cidade "viva" e interativa....


Fiz a pré compra mesmo sabendo do histórico de Bugs que a CD tem... mas não me importei pq sofri tbm com Skyrim V


Pior dei voto de confiança pra CD achando que iriam trabalhar em melhorias no mundo aberto, na "inovação do sistema de procurado" e no sistema de gangues....

O jogo é Ok.
Mas tanta coisa foi prometida e tanta coisa foi simplesmente limada/Simplificada/excluída....

...

No fim é só um jogo extremamente linear, cheio de Fetch Quests...
Sistema Zero de Facções, missões que nada impactam o mundo que o cerca...
Sem contar um mundo vazio....

Me sinto enganado/Traído....



Já era pra eu ter aprendido a lição... pré-venda nunca mais..... independente da desenvolvedora....


Hoje em dia No Man's Sky ta bom demais hein.
No começo concordo com quem criticou,
mas é impressionante o empenho da empresa a melhorar a imagem do jogo.
Coisa extremamente rara na industria.
O povo costuma lançar o jogo zoado, fala que vai arrumar, 1mes depois pau no seu cu.

No caso do No Man's Sky é tanto update que as vezes da preguiça.
 

ᴇʟʏsɪᴜᴍ

Zima Blue
VIP
Mensagens
28.660
Reações
57.220
Pontos
1.003


Patch 1.23 for Cyberpunk 2077 is live on PC, consoles and Stadia.

You can find the list of changes below:


Quests & Open World

Space Oddity

  • Fixed an issue where the "Open the package" objective could change location.
Gig: Family Matters

  • Fixed an issue where Juliet's car could disappear on sight after completing the quest.
  • Fixed a streaming issue in Juliet's house.
  • Fixed an issue where it wasn't possible to enter Juliet's house if the player didn't meet either of the Attribute requirements.
The Heist

  • Fixed an issue where Jackie could go through glass.
  • Fixed an issue preventing some guards from attacking the player.
  • Fixed an issue where the "Search the Arasaka officer" objective could remain active after fulfilling it.
  • Fixed an issue where the mech didn't spawn in the lobby.
  • Fixed an issue where some Arasaka guards could clip through the door.
  • Fixed an issue where some guards could spawn on player's sight.
  • Fixed an issue where Arasaka officer's body could be unaccessible, making the player unable to loot the shard and blocking progression.
The Nomad

  • Removed unnecessary button prompts.
The Hunt

  • The news segment in the shard from River will now properly play audio.
The Beast in Me

  • Fixed an issue where progression could be blocked if the player left Claire after the Santo Domingo race too early.
Queen of the Highway

  • Fixed an issue where the Basilisk could clip through some of the trees.
Down on the Street

  • Fixed an issue where there were no quest-related dialogue options when talking to Wakako.
Forward to Death

  • Smoke and dust will no longer flicker when riding the Basilisk.
Gig: Goodbye, Night City

  • Fixed an issue where progression could get blocked after rescuing Bruce if the player called Delamain.
Path of Glory

  • Fixed an issue where V could get stuck in the AV if they stood at the landing spot before it arrived.
Gig: No Fixers

  • Fixed an issue where it wasn't possible to open the door to Dakota's garage at the end of the quest.
  • Fixed an issue where Iris could teleport instead of walking.
Gig: Getting Warmer...

  • Fixed an issue where fixer's car could drive straight through the intersection instead of turning right.
  • Fixed an issue where the prompt to use the coolant on 8ug8ear could still be selected while plugging her out, which could break the animation.
  • Fixed an issue where it wasn't possible to pick up 8ug8ear.
  • Fixed an issue where NPCs could spawn underground, blocking progression.
Gig: Many Ways to Skin a Cat

  • Fixed an issue where notifications from Regina regarding this gig could appear during The Heist.
  • Fixed an issue where it was possible to connect to the computer after failing the quest by destroying the van, which resulted in player getting stuck.
  • Fixed an issue where progression could get stuck on the "Go to the Revere Courier Servies facilities" objective.
Cyberpsycho Sighting: Where the Bodies Hit the Floor

  • Fixed an issue where after collecting the information the next objective to send it to Regina wouldn't appear.
Cyberpsycho Sighting: On Deaf Ears

  • Fixed an issue where after collecting the information the next objective to send it to Regina wouldn't appear.
I Fought the Law

  • Fixed an issue where River wouldn't be present at the meeting spot before entering Red Queen's Race.

Gameplay

Fixed an issue where after killing a NPC and stealing their car, their body could get stuck in the car.

Adam Smasher will no longer receive damage during animations between his attack phases.

Fixed an issue where dropping a NPC's body caused too much destruction.

Cataresist cyberware should now work properly.


Visual

Fixed Johnny's spectral appearance in various quests.

Fixed various issues related to clipping in NPCs' clothes.

Fixed appearance of rocks in the Badlands.

The Pickup

  • Fixed an issue where one of the Maelstromers was T-posing.


Stability and performance

Numerous crash fixes in animations, UI, scene, physics and gameplay systems.

Memory optimizations and memory management improvements in various systems (reducing the number of crashes).

Various console CPU optimizations.

Memory and I/O improvement leading to fewer instances of NPCs with identical appearances spawning in the same area, and to improved streaming.



PC-specific

Fixed an issue where it wasn't possible to click the upgrade button while playing with 1280x720 resolution.

Fixed an issue where toggling the Windowed and Fullscreen modes with Alt+Enter made the game appear unresponsive.

[Steam] Changing language settings to default will now set it to the language of the Steam client.

A popup message asking to verify integrity of game data will now be displayed when incomplete or corrupted game data is detected.



Xbox-scpecific

Fixed an issue where signing out during a scene fade-out could result in the game being partially unresponsive.

Fixed an issue where the Pause Menu would open again on its own if the Xbox guide and the Pause Menu were closed in quick succession.
 

Krion

Ei mãe, 500 pontos!
Mensagens
16.349
Reações
63.463
Pontos
903


Patch 1.23 for Cyberpunk 2077 is live on PC, consoles and Stadia.

You can find the list of changes below:


Quests & Open World

Space Oddity

  • Fixed an issue where the "Open the package" objective could change location.
Gig: Family Matters

  • Fixed an issue where Juliet's car could disappear on sight after completing the quest.
  • Fixed a streaming issue in Juliet's house.
  • Fixed an issue where it wasn't possible to enter Juliet's house if the player didn't meet either of the Attribute requirements.
The Heist

  • Fixed an issue where Jackie could go through glass.
  • Fixed an issue preventing some guards from attacking the player.
  • Fixed an issue where the "Search the Arasaka officer" objective could remain active after fulfilling it.
  • Fixed an issue where the mech didn't spawn in the lobby.
  • Fixed an issue where some Arasaka guards could clip through the door.
  • Fixed an issue where some guards could spawn on player's sight.
  • Fixed an issue where Arasaka officer's body could be unaccessible, making the player unable to loot the shard and blocking progression.
The Nomad

  • Removed unnecessary button prompts.
The Hunt

  • The news segment in the shard from River will now properly play audio.
The Beast in Me

  • Fixed an issue where progression could be blocked if the player left Claire after the Santo Domingo race too early.
Queen of the Highway

  • Fixed an issue where the Basilisk could clip through some of the trees.
Down on the Street

  • Fixed an issue where there were no quest-related dialogue options when talking to Wakako.
Forward to Death

  • Smoke and dust will no longer flicker when riding the Basilisk.
Gig: Goodbye, Night City

  • Fixed an issue where progression could get blocked after rescuing Bruce if the player called Delamain.
Path of Glory

  • Fixed an issue where V could get stuck in the AV if they stood at the landing spot before it arrived.
Gig: No Fixers

  • Fixed an issue where it wasn't possible to open the door to Dakota's garage at the end of the quest.
  • Fixed an issue where Iris could teleport instead of walking.
Gig: Getting Warmer...

  • Fixed an issue where fixer's car could drive straight through the intersection instead of turning right.
  • Fixed an issue where the prompt to use the coolant on 8ug8ear could still be selected while plugging her out, which could break the animation.
  • Fixed an issue where it wasn't possible to pick up 8ug8ear.
  • Fixed an issue where NPCs could spawn underground, blocking progression.
Gig: Many Ways to Skin a Cat

  • Fixed an issue where notifications from Regina regarding this gig could appear during The Heist.
  • Fixed an issue where it was possible to connect to the computer after failing the quest by destroying the van, which resulted in player getting stuck.
  • Fixed an issue where progression could get stuck on the "Go to the Revere Courier Servies facilities" objective.
Cyberpsycho Sighting: Where the Bodies Hit the Floor

  • Fixed an issue where after collecting the information the next objective to send it to Regina wouldn't appear.
Cyberpsycho Sighting: On Deaf Ears

  • Fixed an issue where after collecting the information the next objective to send it to Regina wouldn't appear.
I Fought the Law

  • Fixed an issue where River wouldn't be present at the meeting spot before entering Red Queen's Race.
Gameplay

Fixed an issue where after killing a NPC and stealing their car, their body could get stuck in the car.

Adam Smasher will no longer receive damage during animations between his attack phases.

Fixed an issue where dropping a NPC's body caused too much destruction.

Cataresist cyberware should now work properly.


Visual

Fixed Johnny's spectral appearance in various quests.

Fixed various issues related to clipping in NPCs' clothes.

Fixed appearance of rocks in the Badlands.

The Pickup

  • Fixed an issue where one of the Maelstromers was T-posing.
Stability and performance

Numerous crash fixes in animations, UI, scene, physics and gameplay systems.

Memory optimizations and memory management improvements in various systems (reducing the number of crashes).

Various console CPU optimizations.

Memory and I/O improvement leading to fewer instances of NPCs with identical appearances spawning in the same area, and to improved streaming.



PC-specific

Fixed an issue where it wasn't possible to click the upgrade button while playing with 1280x720 resolution.

Fixed an issue where toggling the Windowed and Fullscreen modes with Alt+Enter made the game appear unresponsive.

[Steam] Changing language settings to default will now set it to the language of the Steam client.

A popup message asking to verify integrity of game data will now be displayed when incomplete or corrupted game data is detected.



Xbox-scpecific

Fixed an issue where signing out during a scene fade-out could result in the game being partially unresponsive.

Fixed an issue where the Pause Menu would open again on its own if the Xbox guide and the Pause Menu were closed in quick succession.



Patch para arrumar os erros do ultimo patch :coolface

Acho legal a diferença nos "tamanhos" do update :klolz

(tirados do reddit)
GOG version is 600mb for some and 1.3Gb for others
Steam version is 1.5Gb for some and 3.4Gb for others.
Epic version is 3.9Gb.
Playstation and Xbox at 30Gb.





Pelo menos "vazaram" uma foto da versão upgrade do Series X :viraolho


niICwQ.jpg
 
Ultima Edição:

mlooborte

Mil pontos, LOL!
Mensagens
8.066
Reações
11.550
Pontos
1.024
Eu entendo o ódio perante ao jogo, mas não entendo o ódio perante esse "silêncio" que eles estão fazendo.
A melhor coisa que eles podem fazer é justamente ficar em silêncio e aprimorar o jogo
Foi exatamente essa a postura que a Hello Games adotou depois do lançamento conturbado do NMS
 


PC2

Lenda da internet
Mensagens
42.798
Reações
70.695
Pontos
1.899
Foi exatamente essa a postura que a Hello Games adotou depois do lançamento conturbado do NMS

Não foi bem assim. Depois do lançamento, o Ceo lá da Hello Games continuou mentindo descaradamente afirmando que tudo que ele prometeu estava, sim, no jogo. Só depois de um bom tempo que ele calou a boca e sumiu.

De todo modo, não sei qual é essa nova falácia de que as pessoas estão putas com a CDPR porque ela está calada. Não. É porque os patches estão uma bela m**** e são puro remendo, até o momento dessa postagem.
 

ZackFair

Ei mãe, 500 pontos!
GOLD
Mensagens
4.494
Reações
5.795
Pontos
553
A CD não conseguiu entregar o jogo estável do jeito que anunciou, com anos de desenvolvimento. Em seis meses, no meio da pandemia, que ela não ia fazer mesmo.

O jeito é esperar despretensiosamente porque não acredito que teremos nada relevante, ainda esse ano. Sem update nextgen e DLC, só imagino que venha conteúdo cosmético bobo. Expansões só a partir do segundo semestre do ano que vem eu imagino.
 
D

Deleted member 219486

A CD não conseguiu entregar o jogo estável do jeito que anunciou, com anos de desenvolvimento. Em seis meses, no meio da pandemia, que ela não ia fazer mesmo.

O jeito é esperar despretensiosamente porque não acredito que teremos nada relevante, ainda esse ano. Sem update nextgen e DLC, só imagino que venha conteúdo cosmético bobo. Expansões só a partir do segundo semestre do ano que vem eu imagino.

Foi o que falei quando vazou vídeos internos do game, alguns dos bugs eram do início da produção da física do game, os caras não resolveram lá no começo, imagine agora.
 

claudio182

Mil pontos, LOL!
Mensagens
6.922
Reações
7.146
Pontos
1.099
Como esse jogo está no PS5 atualmente?
Da pra se divertir e terminar ou só passae raiva?

Enviado de meu SM-N986B usando o Tapatalk
 

RedCzar777

Mil pontos, LOL!
Mensagens
5.296
Reações
3.795
Pontos
1.039
Cyberpunk 2077 | PS4 - Pro - PS5 | 1.22 - 1.23 Patch FPS Comparison







Cyberpunk 2077 | Xbox One S|X - Xbox Series S|X | 1.22 - 1.23 Patch FPS Comparison


Parece que finalmente está ficando em um nível jogável no PS4 base. Quando adiaram o jogo lá no começo de 2020, eles deveriam ter adiado em pelo menos um ano e não apenas alguns meses. Lançar o jogo em Dezembro foi muito irresponsável. Não sei se o jogo um dia chegará ao que prometeu, mas ainda espero me divertir com ele mais para o final do ano.
 

[BF2]PuNiShEr

Mil pontos, LOL!
Mensagens
10.759
Reações
4.830
Pontos
1.194
Cyberpunk 2077 | PS4 - Pro - PS5 | 1.22 - 1.23 Patch FPS Comparison







Cyberpunk 2077 | Xbox One S|X - Xbox Series S|X | 1.22 - 1.23 Patch FPS Comparison


Eu comecei a olhar o video, e fui conferir se tava em Full HD, pq parecia mto tosco, lamentavelmente já estava em Full HD.

De fato, tiraram leite de pedra da HD7850 do PS4.

Eu jogaria de boas a versão do PS4 Pro, parece bem suave e visualmente bacana. Mas o gameplay do PS4 é o mesmo que setar tudo no ultra low do PC e rodar em 900p, é jogável, mas se perde bastante da imersão.

Nem vou comentar o caso do One S, quanto ao One X super jogável e agradável.
 

Krion

Ei mãe, 500 pontos!
Mensagens
16.349
Reações
63.463
Pontos
903
Manda um resumo aí cara.

Enviado de meu SM-M515F usando o Tapatalk
É só um video comparando o ganho de desempenho com o novo patch.
Uns FPS a mais, deixando o jogo cada vez mais otimizado nos consoles base (PS4 slim e Xbox One S), mas sem fazer milagres quanto ao gráfico.
 

kurenaida

Ei mãe, 500 pontos!
Mensagens
4.520
Reações
5.765
Pontos
964
É só um video comparando o ganho de desempenho com o novo patch.
Uns FPS a mais, deixando o jogo cada vez mais otimizado nos consoles base (PS4 slim e Xbox One S), mas sem fazer milagres quanto ao gráfico.
Valeu irmão.

Enviado de meu SM-M515F usando o Tapatalk
 

XINTSUAI2

Mil pontos, LOL!
Mensagens
42.172
Reações
33.361
Pontos
1.029
É só um video comparando o ganho de desempenho com o novo patch.
Uns FPS a mais, deixando o jogo cada vez mais otimizado nos consoles base (PS4 slim e Xbox One S), mas sem fazer milagres quanto ao gráfico.

Cidade completamente vazia, essa é a "otimização" da CD Project.
 

charles_monkey

Ei mãe, 500 pontos!
Mensagens
3.305
Reações
4.855
Pontos
703
ou seja, ja abandonaram a versao pra ps4 base
parabens CDPR, q bela cagada q foi esse jogo. amador, no minimo
alguem quer a midia fisica, eu dropei esse jogo com 2h de gameplay e nao pretendo mais jogar nunca
to vendendo a 10 real
 

Space Ace

Ei mãe, 500 pontos!
Mensagens
6.134
Reações
14.826
Pontos
503
Meu PS5 tá previsto pra chegar essa semana. Não sei se jogo já o Cyberpunk ou se espero o patch next gen. Meu receio é o patch nem melhorar tanto o jogo a ponto de valer a espera.
 

Devon_

Mil pontos, LOL!
Mensagens
7.231
Reações
9.679
Pontos
1.044
Meu PS5 tá previsto pra chegar essa semana. Não sei se jogo já o Cyberpunk ou se espero o patch next gen. Meu receio é o patch nem melhorar tanto o jogo a ponto de valer a espera.
Já esperou tanto, espera o patch next gen e vai jogando outras coisas nesse meio tempo.

Enviado de meu MI 6 usando o Tapatalk
 

joao perreira

Bam-bam-bam
Mensagens
4.244
Reações
4.160
Pontos
453
Meu PS5 tá previsto pra chegar essa semana. Não sei se jogo já o Cyberpunk ou se espero o patch next gen. Meu receio é o patch nem melhorar tanto o jogo a ponto de valer a espera.
infelizmente acho que nao tem mais salvação...
e duvido que continuem trabalhando no jogo depois deste ano
devem focar no dlc e partir para o witcher 4 next gen
 

OUTKAST

Mil pontos, LOL!
Mensagens
30.699
Reações
91.335
Pontos
1.494

Just over a week after Cyberpunk 2077’s disastrous December launch, Microsoft began offering full refunds for people who bought the game through the Microsoft Store. At the time, the company said this expanded policy would be in place “until further notice.” But on Tuesday, Microsoft announced it plans to end those generous refunds, saying that Cyberpunk 2077 would once again fall under Microsoft’s standard refund policy for digital games starting July 6th.

“The team at CD PROJEKT RED continues to work hard to improve the experience of Cyberpunk 2077 for Xbox players and has made a number of updates,” Microsoft said in a statement on its support page for game refunds. (Click on the link in the “Update on Cyberpunk 2077” box to see the full statement.) “Given these updates, Microsoft will be returning to our standard digital game refund policy for Cyberpunk 2077 on July 6 for both new and existing purchases.”


Screen_Shot_2021_06_22_at_2.24.44_PM.png


Under Microsoft’s standard policy, all sales of digital games are considered final, but you can request a refund and Microsoft will determine if you are eligible to receive it. If you want to request a refund for a game, follow the steps here.

The news of Microsoft’s upcoming change to Cyberpunk 2077 refunds follows the game’s return to the PlayStation Store on Monday, just over six months after it was first pulled. (Though that return came with a warning for PS4 owners.) Since launch, developer CD Projekt Red has released many patches and hotfixes to fix bugs and improve the game’s performance, and a free next-gen upgrade is scheduled for release in the second half of 2021.
 
Topo Fundo