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Paiva chorou :( - PSVR , Postem suas experiências !!!!

Super Mario 128

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Best PlayStation VR games: The 15 best PSVR games you really have to play
http://www.eurogamer.net/articles/2018-03-14-best-playstation-vr-psvr-games

Beginner
  • The Lost Bear
  • Moss
  • Statik
  • Rec Room
  • Job Simulator
Intermediate
  • Ultrawings
  • Farpoint
  • Until Dawn: Rush of Blood
  • Rez Infinite/Polybius/Thumper
  • Star Trek: Bridge Crew
Experienced
  • Resident Evil 7: Biohazard
  • Doom VFR
  • The Elder Scrolls V: Skyrim VR
  • Raw Data
  • Sprint Vector
 


Super Mario 128

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Essa semana teremos vários lançamentos

AUDIO BEATS - 20 DE MARÇO

FLOOR PLAN - 20 DE MARÇO

LUNAR STONE - 21 DE MARÇO

ARK PARK - 22 DE MARÇO
 

Super Mario 128

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Entrevista com Ana Ribeiro, brasileira e criadora do Pixel Ripped jogo pra PSVR

Dont Knock Twice - Patch que acrescenta Full Locomotion
e pra quem comprou Dont Knock Twice mas tava esperando eles lançarem um patch pra andar livremente no jogo ao inves do teletransporte hoje sairá esse patch, jogo da sustos pra caramba eu comprei no dia que lançou mas fiquei até hoje esperando esse patch, me recusei a jogar apenas teletransportando,:
Ben here from Wales Interactive, bringing some—long awaited—news. Full walking locomotion is now available in America along with additional language support and minor bug fixes.
  • Added "Hand-Forward" & “Head-Forward” Locomotion.
  • Added Smooth Rotation.
  • Added Languages: Ukrainian, Turkish, Arabic, Korean, Japanese and Chinese (Traditional).
  • Increased the head-offset limit.
  • Aiming to interact with smaller objects is improved in Non-VR Version.
  • Increased movement speed for Smooth Locomotion Controllers in VR Version.
  • Fixed a bug that was allowing you to interrupt the axe animation.
  • Fixed several places where players could get stuck in geometry in both versions.
  • Minor bug fixes and improvements.
E agora vamos aos lançamentos da semana:
Rollercoaster Tycoon Joyride - 28 de março - esse vai ser animal, poder construir e andar nos brinquedos dos parques todo em VR, meu sonho desde quando eu jogava Theme Park num 486 do meu primo e tinha que usar muito a minha imaginação pra imaginar como que seriam as montanhas russas que eu construia, agora finalmente vou poder passar mal nas loucuras que eu criava

Preta Vendetta Rising - 29 de março - Jogo de ação RPG com muuuitas horas de duração, esse promete, tem muitas notas boas nos reviews dele pra PC

Xing the Land Beyond - Primavera dos EUA dizem que sai essa semana - jogo ja lançado no PC e bem elogiado, promete graficos muito bons no PSVR e tbm muitas horas de duração nesse adventure/puzzle ja com bons reviews

E concurso rolando pra ganhar codigo digital de The American Dream
só ir no link da pagina no site VRFocus
https://www.vrfocus.com/2018/03/competition-win-a-copy-of-satirical-videogame-the-american-dream/
e criar um usuario no final no GLEAM, bem de boas, ja ganhei um jogo de PSVR assim num canal de youtube do PSVR Frank
 
Ultima Edição:


Comedor de Caixinha

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Entrevista com Ana Ribeiro, brasileira e criadora do Pixel Ripped jogo pra PSVR

Dont Knock Twice - Patch que acrescenta Full Locomotion
e pra quem comprou Dont Knock Twice mas tava esperando eles lançarem um patch pra andar livremente no jogo ao inves do teletransporte hoje sairá esse patch, jogo da sustos pra caramba eu comprei no dia que lançou mas fiquei até hoje esperando esse patch, me recusei a jogar apenas teletransportando,:
Ben here from Wales Interactive, bringing some—long awaited—news. Full walking locomotion is now available in America along with additional language support and minor bug fixes.
  • Added "Hand-Forward" & “Head-Forward” Locomotion.
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  • Increased the head-offset limit.
  • Aiming to interact with smaller objects is improved in Non-VR Version.
  • Increased movement speed for Smooth Locomotion Controllers in VR Version.
  • Fixed a bug that was allowing you to interrupt the axe animation.
  • Fixed several places where players could get stuck in geometry in both versions.
  • Minor bug fixes and improvements.
E agora vamos aos lançamentos da semana:
Rollercoaster Tycoon Joyride - 28 de março - esse vai ser animal, poder construir e andar nos brinquedos dos parques todo em VR, meu sonho desde quando eu jogava Theme Park num 486 do meu primo e tinha que usar muito a minha imaginação pra imaginar como que seriam as montanhas russas que eu construia, agora finalmente vou poder passar mal nas loucuras que eu criava

Preta Vendetta Rising - 29 de março - Jogo de ação RPG com muuuitas horas de duração, esse promete, tem muitas notas boas nos reviews dele pra PC

Xing the Land Beyond - Primavera dos EUA dizem que sai essa semana - jogo ja lançado no PC e bem elogiado, promete graficos muito bons no PSVR e tbm muitas horas de duração nesse adventure/puzzle ja com bons reviews

E concurso rolando pra ganhar codigo digital de The American Dream
só ir no link da pagina no site VRFocus
https://www.vrfocus.com/2018/03/competition-win-a-copy-of-satirical-videogame-the-american-dream/
e criar um usuario no final no GLEAM, bem de boas, ja ganhei um jogo de PSVR assim num canal de youtube do PSVR Frank
Eta carai, Pixel Ripped é feito por uma brazuca? :kwow

DIca: NO HEROES ALLOWED VR, ULTIMO DIA PRA COMPRAR NA PROMO.

Ta saindo 36 reais. Esse jogo é MUITO bom.

 

Mega_X

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PSVR com corte permanente de preço na europa, tomara que chegue ao modelo americano.
 

Super Mario 128

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Ae, lança hoje!
SAIUUUU!!!

Pilots, strap in! WipEout Omega Collection comes to PSVR today with a free update.
With a free update, your copy of WipEout Omega Collection is now playable in VR. Simply update your game, switch on your headset and your main menu will transform into a 3D world with ships zooming right past you.
You can select any game mode, be it Racebox or Campaign, and play the full game in VR from start to finish.


todo mundo elogiando muito, o cara do video chega a ter um troço
 

Super Mario 128

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Wipeout VR dominou o forum do PSVR no reddit
Untitled-1.jpg

todo mundo morrendo de amores pelo update, falando que é incrivel, graficos muito lindos e nitidos, e que ta muito bom o VR dele, muito bem implementado, nao vejo a hora de jogar hoje

E depois de muita gente criticar o Bravo Team, a Supermassive resolveu falar o que houve
What went wrong with PSVR exclusive Bravo Team, the "Halo of VR shooters"
Supermassive sources speak.

It's that last part which intrigued me - here was a studio which had form in Until Dawn and other VR efforts like Tumble VR and Rush of Blood. By contrast, Bravo Team arrived riddled with glitches, featuring dull levels, a dreary art pallete and laughable enemy AI. What had gone so wrong here?

It's no secret Until Dawn turned out better than anyone had expected. I played a PS3 build of Until Dawn back at Gamescom 2012 when it was still a PlayStation Move game and it was, to put it kindly, extremely rough. Still, Supermassive was allowed the time to improve things and finally release the game on PS4 some three years later, after around five years development time total. Right up until launch, expectations were low - and then Until Dawn arrived, polished, to rightful praise for its visuals, Hollywood cast and overall cinematic feel. Supermassive had pulled off a stunning turnaround, secured by far its biggest hit to date and won a reputation for suddenly being able to deliver games with a movie-like quality.

But with this reputation established, the pressure was on to maintain it - even with Bravo Team, a very different type of game: a PlayStation VR shooter developed in 13 months, not five years. This pressure impacted the project throughout its development, Supermassive staff told me. "We intended and expected to mimic the established conventions for first-person shooters and, where relevant, VR titles," one person said, "but the studio blocked any design that wasn't 'realistic' or 'movie realistic'." This meant no heads up display (HUD) to relay information on weapons and ammo, not showing your character's floating hands, not showing navigation points, and not featuring a traditional tutorial. Where these things do appear in the final game, staff told me, it was because so much time was wasted unsuccessfully trying to find alternatives that the team was eventually allowed to return to established conventions when time ran out.

"'Hollywood realism' just got in the way of everything," another staff member said. "We didn't have the time or the money to make a first-person shooter in VR, but even then we didn't have a fighting chance because the studio crippled us with these constraints on top. Take [Until Dawn VR spin-off] Rush of Blood, which turned out really well - its team was left alone, which is key, but the interruptions [from management] were the same: 'no music, you have to have a full character body, no floaty hands'. For a long time you didn't have the score displayed anywhere."

Como sempre a Diretoria dessas empresas estragando tudo que é jogo, pq os caras que não entendem de jogos é que mexem com isso e dao palpites no que não deve? Pq não é alguém que ja fez muito jogo, ja trabalhou bastante e daih colocam o cara numa posição gerencial e daih sim ele pode dar palpites e se meter no desenvolvimento do jogo, mas nao, é sempre o povo que não entende nada, mas tem dinheiro, só por isso o cara ta ali. Quase estragaram o Rush of Blood tbm, quase.

materia ta gigante, pra quem quiser ler:
https://www.eurogamer.net/articles/2018-03-27-what-went-wrong-with-bravo-team
 

Super Mario 128

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PSVR agora com preço permanente de 299$
PSVR Gets An Official $100/£90 Price Drop In US/EU
Sony’s PlayStation VR (PSVR) is now available for a lot less.

The PS4-based VR headset has had an official price drop in both the US and EU, that comes into effect tomorrow. For the former, the price of the Doom VFR bundle (originally priced at $399.99) has been cut to $299.99. Aside from a PS4 itself this includes all you need to jump into VR, like the headset itself and the camera to track it. As the name suggests, you also get a free copy of Doom VFR and the PSVR demo disc 2.0.

Also reduced is the Skyrim VR bundle, down to $349.99 from $449.99. This pack swaps out Doom for Bethesda’s celebrated RPG and adds two PlayStation Move motion controllers, too.

Over in the EU, meanwhile, the PSVR Starter Pack has been reduced to €299.99 from €399.99 (for from £349 to £259 if you’re in the UK). This bundle gets you the headset, camera and a download code for PlayStation VR Worlds, Sony London’s launch day minigame compilation.

These are the first official price drops PSVR has seen since launch back in October 2016. Since that time, Sony’s headset has sold at least two million units and seen the launch of big games like Resident Evil 7 and, more recently, Moss. Last week, Sony also outlined all the PSVR games set to arrive ahead of this year’s E3 in June, including big names like Rick and Morty: Virtual Rick-ality.

The cut also puts PSVR back at $100 cheaper than one of its PC-based rivals, the Oculus Rift. Will Sony continue to outsell its competition for the rest of PSVR’s lifecycle?
 

Mr.Do

Bam-bam-bam
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PSVR agora com preço permanente de 299$
PSVR Gets An Official $100/£90 Price Drop In US/EU
Sony’s PlayStation VR (PSVR) is now available for a lot less.

The PS4-based VR headset has had an official price drop in both the US and EU, that comes into effect tomorrow. For the former, the price of the Doom VFR bundle (originally priced at $399.99) has been cut to $299.99. Aside from a PS4 itself this includes all you need to jump into VR, like the headset itself and the camera to track it. As the name suggests, you also get a free copy of Doom VFR and the PSVR demo disc 2.0.

Also reduced is the Skyrim VR bundle, down to $349.99 from $449.99. This pack swaps out Doom for Bethesda’s celebrated RPG and adds two PlayStation Move motion controllers, too.

Over in the EU, meanwhile, the PSVR Starter Pack has been reduced to €299.99 from €399.99 (for from £349 to £259 if you’re in the UK). This bundle gets you the headset, camera and a download code for PlayStation VR Worlds, Sony London’s launch day minigame compilation.

These are the first official price drops PSVR has seen since launch back in October 2016. Since that time, Sony’s headset has sold at least two million units and seen the launch of big games like Resident Evil 7 and, more recently, Moss. Last week, Sony also outlined all the PSVR games set to arrive ahead of this year’s E3 in June, including big names like Rick and Morty: Virtual Rick-ality.

The cut also puts PSVR back at $100 cheaper than one of its PC-based rivals, the Oculus Rift. Will Sony continue to outsell its competition for the rest of PSVR’s lifecycle?
Esse price drop é tentador

Enviado de algum lugar na Caverna do Dragão.
 

Comedor de Caixinha

Bam-bam-bam
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Wipeout VR dominou o forum do PSVR no reddit
Visualizar anexo 44610

todo mundo morrendo de amores pelo update, falando que é incrivel, graficos muito lindos e nitidos, e que ta muito bom o VR dele, muito bem implementado, nao vejo a hora de jogar hoje

E depois de muita gente criticar o Bravo Team, a Supermassive resolveu falar o que houve
What went wrong with PSVR exclusive Bravo Team, the "Halo of VR shooters"
Supermassive sources speak.

It's that last part which intrigued me - here was a studio which had form in Until Dawn and other VR efforts like Tumble VR and Rush of Blood. By contrast, Bravo Team arrived riddled with glitches, featuring dull levels, a dreary art pallete and laughable enemy AI. What had gone so wrong here?

It's no secret Until Dawn turned out better than anyone had expected. I played a PS3 build of Until Dawn back at Gamescom 2012 when it was still a PlayStation Move game and it was, to put it kindly, extremely rough. Still, Supermassive was allowed the time to improve things and finally release the game on PS4 some three years later, after around five years development time total. Right up until launch, expectations were low - and then Until Dawn arrived, polished, to rightful praise for its visuals, Hollywood cast and overall cinematic feel. Supermassive had pulled off a stunning turnaround, secured by far its biggest hit to date and won a reputation for suddenly being able to deliver games with a movie-like quality.

But with this reputation established, the pressure was on to maintain it - even with Bravo Team, a very different type of game: a PlayStation VR shooter developed in 13 months, not five years. This pressure impacted the project throughout its development, Supermassive staff told me. "We intended and expected to mimic the established conventions for first-person shooters and, where relevant, VR titles," one person said, "but the studio blocked any design that wasn't 'realistic' or 'movie realistic'." This meant no heads up display (HUD) to relay information on weapons and ammo, not showing your character's floating hands, not showing navigation points, and not featuring a traditional tutorial. Where these things do appear in the final game, staff told me, it was because so much time was wasted unsuccessfully trying to find alternatives that the team was eventually allowed to return to established conventions when time ran out.

"'Hollywood realism' just got in the way of everything," another staff member said. "We didn't have the time or the money to make a first-person shooter in VR, but even then we didn't have a fighting chance because the studio crippled us with these constraints on top. Take [Until Dawn VR spin-off] Rush of Blood, which turned out really well - its team was left alone, which is key, but the interruptions [from management] were the same: 'no music, you have to have a full character body, no floaty hands'. For a long time you didn't have the score displayed anywhere."

Como sempre a Diretoria dessas empresas estragando tudo que é jogo, pq os caras que não entendem de jogos é que mexem com isso e dao palpites no que não deve? Pq não é alguém que ja fez muito jogo, ja trabalhou bastante e daih colocam o cara numa posição gerencial e daih sim ele pode dar palpites e se meter no desenvolvimento do jogo, mas nao, é sempre o povo que não entende nada, mas tem dinheiro, só por isso o cara ta ali. Quase estragaram o Rush of Blood tbm, quase.

materia ta gigante, pra quem quiser ler:
https://www.eurogamer.net/articles/2018-03-27-what-went-wrong-with-bravo-team
Interessante isso. É realmente estranho ver o tamanho da queda da Supermassive. Rush of Blood foi o primeiro KILLER APP do PSVR, must own da plataforma e um dos grandes responsáveis pelos bons reviews que o PSVR teve na sua estréia.

Desde então, foram duas decepções: The Inpatient é boring e raso, e Bravo Team saiu genérico, bugado, sem personalidade, fraco.

To até suspeitando que eles vão abandonar o VR de vez.
 

Super Mario 128

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várias noticias de PSVR saindo hj, ta maravilhosa essa quarta feira
agora no GT vai dar pra fazer o Time Trial no VR

 

Super Mario 128

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Interessante isso. É realmente estranho ver o tamanho da queda da Supermassive. Rush of Blood foi o primeiro KILLER APP do PSVR, must own da plataforma e um dos grandes responsáveis pelos bons reviews que o PSVR teve na sua estréia.

Desde então, foram duas decepções: The Inpatient é boring e raso, e Bravo Team saiu genérico, bugado, sem personalidade, fraco.

To até suspeitando que eles vão abandonar o VR de vez.
Eles prometeram deixar o Bravo Team redondinho com updates futuros, deve dar raiva mesmo os caras com a moral toda la em cima pelo Rush of Blood ser um jogão daih vem a pressão de cima e a pressa pra lançar logo os jogos (13 meses só de desenvolvimento) e daih sai essas cagadas q eles acabaram lançando

e espero que não abandonem pois precisamos de Rush of Blood 2
 

quemsoueu

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todo mundo morrendo de amores pelo update, falando que é incrivel, graficos muito lindos e nitidos, e que ta muito bom o VR dele, muito bem implementado, nao vejo a hora de jogar hoje

E depois de muita gente criticar o Bravo Team, a Supermassive resolveu falar o que houve
What went wrong with PSVR exclusive Bravo Team, the "Halo of VR shooters"
Supermassive sources speak.

It's that last part which intrigued me - here was a studio which had form in Until Dawn and other VR efforts like Tumble VR and Rush of Blood. By contrast, Bravo Team arrived riddled with glitches, featuring dull levels, a dreary art pallete and laughable enemy AI. What had gone so wrong here?

It's no secret Until Dawn turned out better than anyone had expected. I played a PS3 build of Until Dawn back at Gamescom 2012 when it was still a PlayStation Move game and it was, to put it kindly, extremely rough. Still, Supermassive was allowed the time to improve things and finally release the game on PS4 some three years later, after around five years development time total. Right up until launch, expectations were low - and then Until Dawn arrived, polished, to rightful praise for its visuals, Hollywood cast and overall cinematic feel. Supermassive had pulled off a stunning turnaround, secured by far its biggest hit to date and won a reputation for suddenly being able to deliver games with a movie-like quality.

But with this reputation established, the pressure was on to maintain it - even with Bravo Team, a very different type of game: a PlayStation VR shooter developed in 13 months, not five years. This pressure impacted the project throughout its development, Supermassive staff told me. "We intended and expected to mimic the established conventions for first-person shooters and, where relevant, VR titles," one person said, "but the studio blocked any design that wasn't 'realistic' or 'movie realistic'." This meant no heads up display (HUD) to relay information on weapons and ammo, not showing your character's floating hands, not showing navigation points, and not featuring a traditional tutorial. Where these things do appear in the final game, staff told me, it was because so much time was wasted unsuccessfully trying to find alternatives that the team was eventually allowed to return to established conventions when time ran out.

"'Hollywood realism' just got in the way of everything," another staff member said. "We didn't have the time or the money to make a first-person shooter in VR, but even then we didn't have a fighting chance because the studio crippled us with these constraints on top. Take [Until Dawn VR spin-off] Rush of Blood, which turned out really well - its team was left alone, which is key, but the interruptions [from management] were the same: 'no music, you have to have a full character body, no floaty hands'. For a long time you didn't have the score displayed anywhere."

Como sempre a Diretoria dessas empresas estragando tudo que é jogo, pq os caras que não entendem de jogos é que mexem com isso e dao palpites no que não deve? Pq não é alguém que ja fez muito jogo, ja trabalhou bastante e daih colocam o cara numa posição gerencial e daih sim ele pode dar palpites e se meter no desenvolvimento do jogo, mas nao, é sempre o povo que não entende nada, mas tem dinheiro, só por isso o cara ta ali. Quase estragaram o Rush of Blood tbm, quase.

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https://www.eurogamer.net/articles/2018-03-27-what-went-wrong-with-bravo-team
Morrendo de amores foi foda :klol
 

Super Mario 128

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Morrendo de amores foi foda :klol
ai desculpa foi muita emoção na hora hahaha

passando só pra venerar esse jogo maravilhoso povo vcs nao tem noção como esse jogo mudou em VR, vc tem noção das coisas, consegue ver tudo o que ta acontecendo consegue ver os atalhos, consegue fazer as curvas bem certinho, ta maravilhoso, to rejogando tudo de novo pra conseguir elite em tudo, melhor coisa é passar alguem numa reta e olhar pro lado e falar seu putooo hahha

 

quemsoueu

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ai desculpa foi muita emoção na hora hahaha

passando só pra venerar esse jogo maravilhoso povo vcs nao tem noção como esse jogo mudou em VR, vc tem noção das coisas, consegue ver tudo o que ta acontecendo consegue ver os atalhos, consegue fazer as curvas bem certinho, ta maravilhoso, to rejogando tudo de novo pra conseguir elite em tudo, melhor coisa é passar alguem numa reta e olhar pro lado e falar seu putooo hahha

Tentei redout no pc que é uma copia desse estilo , não consigo jogar muito , o jogo é muito rápido, esse aí acertaram em cheio, tá slowpaced comparado, pra fazer um jogo de corrida de nave rápido tem que usar curvas mais longas e bastante retas estilo star war racers
 
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Comedor de Caixinha

Bam-bam-bam
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Acabo de ver que Trackmania Turbo será dado na Plus de abril.

VR owners, saibam que Trackmania Turbo é um jogo de alta estirpe, alta categoria.
 

gamermaniacow

Togges
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Joguei o Wipeout, ficou fantástico. Must have, apenas isso.
Wipeout já é bom por si só, mas em VR elevou o nível.
 

Super Mario 128

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READY PLAYER ONE

meu ingresso ja ta comprado, vou soh sabado, alguem aih vai na estreia?
 
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terroso

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Comprei um bundle com GTS. É divertido, coloquei até a mulher para jogar e ela curtiu, mesmo não gostando de videogames. Vale a pena para os mais entusiastas, Resident 7 é realmente a melhor experiência. Já o Riggs é outro que é bom, mas foi o único caso que me deu dor de cabeça e enjoo.
 

quemsoueu

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um estilo que fica maneiro em vr tbm é tower defense, to jogando no rift Kittypocallipse , bem divertido
 

joaojr

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entrei no mundo do vr! agora eh comprar alguns jogos...vou atras de wipeout!
Tbm comprei o meu essa semana, estou afim de alguns jogos, se quiser compartilhar podemos negociar.
Se outro usuário tiver jogos para vender/compartilhar, tenho interesse.
 

*Eduardo*

Bam-bam-bam
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Estou com uns vouchers do SUBMARINO e lá já tem o PSVR ZVR2 nacional com o corte de preço (2.699) vendido e entregue pelo bugmarino. Tendendo a comprar esta semana!

Ai uma ajuda da galeres que tanto posta aqui e me faz ficar aguado por este acessório:

1 - Quais as melhores experiências que temos no PSVR? Não estou me referindo a jogos, pois isso já saquei lendo o tópico, mas a experiencias VR "a lá simuladores de Orlando" para exibir para esposa, amigos e familia?

2 - Quais jogos CASUAIS indispensáveis? Sim, quero por minha esposa e filho pra jogar saporra!

Valeu Galeres! ;*
 

quemsoueu

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Estou com uns vouchers do SUBMARINO e lá já tem o PSVR ZVR2 nacional com o corte de preço (2.699) vendido e entregue pelo bugmarino. Tendendo a comprar esta semana!

Ai uma ajuda da galeres que tanto posta aqui e me faz ficar aguado por este acessório:

1 - Quais as melhores experiências que temos no PSVR? Não estou me referindo a jogos, pois isso já saquei lendo o tópico, mas a experiencias VR "a lá simuladores de Orlando" para exibir para esposa, amigos e familia?

2 - Quais jogos CASUAIS indispensáveis? Sim, quero por minha esposa e filho pra jogar saporra!

Valeu Galeres! ;*
Experiencia .....apollo 11 ,
Jogo casual musical audio shield,
Jogo de ultraleve pra dar aquela sensacao de voar, ultrawings
 

Super Mario 128

Supra-sumo
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Estou com uns vouchers do SUBMARINO e lá já tem o PSVR ZVR2 nacional com o corte de preço (2.699) vendido e entregue pelo bugmarino. Tendendo a comprar esta semana!

Ai uma ajuda da galeres que tanto posta aqui e me faz ficar aguado por este acessório:

1 - Quais as melhores experiências que temos no PSVR? Não estou me referindo a jogos, pois isso já saquei lendo o tópico, mas a experiencias VR "a lá simuladores de Orlando" para exibir para esposa, amigos e familia?

2 - Quais jogos CASUAIS indispensáveis? Sim, quero por minha esposa e filho pra jogar saporra!

Valeu Galeres! ;*
no psvr worlds tem bastante joguinhos e experiencias bem legais e faceis pra todos (tem uns 5 jogos entre eles o do fundo do mar que todo mundo curte até minha vó curtiu e o london heist que sempre coloco tbm e o povo joga ateh o final), um jogo se vc soh mostrar uma fase é bem legal tbm e nem precisa ser pra casual pois com o controle move qualquer pessoa consegue jogar meu tio nunca jogou videogame mas foi só colocar um move na mao dele e uma fase do until dawn de montanha russa que o cara parecia que jogava nesses clãs de counter strike, ele destruiu a fase inteira deixou nada em pé
 

Super Mario 128

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lançamentos da semana

Crisis On The Planet Of The Apes - 3 de abril

Island Time VR - 3 de abril

Time Carnage - 6 de abril
 

joaojr

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Olá pessoal, comprei o PsVR recentemente e estou querendo pegar alguns jogos. Procuro alguém que já tenha os jogos para compartilhar ou que queira compartilhar comigo. Dou preferência a ser original 1 mas posso ficar com a vaga de original 2. Os jogos que estou afim de pegar:

-Moss
-Rush of blood
-Playstation vr worlds
-Statik
-Superhot VR
-Job simulator
-Raw data
-Paranormal Activity
-Don't knock twice
-Arizona Sunshine
-I expect you to die
 
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